Gjest MissyLou Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Er jeg gravid ? Hadde eggløsning for tre dager sia, nå er murringene veldig ubehagelige. Leste Alijenta sitt innlegg. Har vel mer eller mindre de samme symptomene. Men jeg er på den 5 dagene. Kan jeg merke så tidlig om jeg er gravid ? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ja det kan du :-) En test paa mens. dato vil avsloere om det er en bolle i ovnen;-) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det er for tidlig å måle om du er gravid bare tre dager etter eggløsning. Noen få teste er så følsomme at det er mulig å teste et par dager før forventet mens, men ikke tre dager etter eggløsning. Du må nok smøre deg med tålmodighet. 0 Siter
Gjest MissyLou Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det er for tidlig å måle om du er gravid bare tre dager etter eggløsning. Noen få teste er så følsomme at det er mulig å teste et par dager før forventet mens, men ikke tre dager etter eggløsning. Du må nok smøre deg med tålmodighet. Kan symtptomene komme så tidlig da? Var vel det jeg var mest ute etter, men takker for alle svar jeg får jeg da. Når jeg reiser meg, kjenner jeg det utrolig godt. Samt når jeg tar på det området. Også når jeg ligger på magen. Prøver å tenke på noe annet, for det er jo fort at vi legger merke til ting vil ellers ikke merker når vi vil at noe skal skje. Kan jo hende det bare er i hodet mitt da, hehe... 0 Siter
Gjest tjatjatja Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Kan symtptomene komme så tidlig da? Var vel det jeg var mest ute etter, men takker for alle svar jeg får jeg da. Når jeg reiser meg, kjenner jeg det utrolig godt. Samt når jeg tar på det området. Også når jeg ligger på magen. Prøver å tenke på noe annet, for det er jo fort at vi legger merke til ting vil ellers ikke merker når vi vil at noe skal skje. Kan jo hende det bare er i hodet mitt da, hehe... Altfor tidlig. Sikkert bare i hodet ditt. En venninne av meg som var utrolig klar for å bli gravid, kjente hver eneste måned at denne måneden hadde det skjedd. Hun følte seg sånn og sånn og sånn, og hadde alle symptomene omtrent fra dag en. Hun ble gravid til slutt da, men det tok sin tid. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Kan symtptomene komme så tidlig da? Var vel det jeg var mest ute etter, men takker for alle svar jeg får jeg da. Når jeg reiser meg, kjenner jeg det utrolig godt. Samt når jeg tar på det området. Også når jeg ligger på magen. Prøver å tenke på noe annet, for det er jo fort at vi legger merke til ting vil ellers ikke merker når vi vil at noe skal skje. Kan jo hende det bare er i hodet mitt da, hehe... Det er litt vanskelig å si - kroppen er en snodig ting. Det er lett å kjenne alle mulige symptomer når man ønsker å bli gravid. Og dessuten så likner graviditessymptomene veldig på PMS så det er lett å bli "lurt" av kroppen sin. Men på den annen side - jeg har vært gravid tre ganger (en gang provosert abort, en gang spontanabort og en gang som gav meg verdens fineste lille jente). Og alle de tre gangene har jeg vært HELT sikker på at jeg var gravid lenge før jeg kunne teste. Akkurat som om kroppen min bare vet når jeg er gravid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.