Gjest Takker, bukker, nikker og neier Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Skulle gjerne visst om et sted på nettet som viste Thriller. Vil så gjerne vise sønnen min på 11 denne fantastiske låten med den artige filmen til. Fant det et sted men det var så mørkt og ble vist i så lite vindu at han ikke kunne se det ordentlig, men han synes låten var skikkelig kul. Noen som vet hvordan jeg kan få denne i sebar stand i stort vindu? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=AtyJbIOZjS8 0 Siter
morsan Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Ser du har fått en link til youtube, og dette nettstedet kan generelt sett anbefales på det varmeste når det gjelder å finne f eks gamle musikkvideoer og masse annet rart/morsomt. Ang "Thriller": Sønnen min fant en hjemmelaget animert film på youtube der de har brukt legofigurer. Han synes den var helt storveis:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.