Gå til innhold

Mors psyke etter fødsel

Anbefalte innlegg

Gjest kjenner meg ikke igjen

Hvordan var dere etter fødselen og den første tida?

Fikk barn for 2 måneder siden og spesielt den første tida var jeg helt snål! Mangla totalt tidsbegrep. Syns det var helt merkelig at de samme tinga var i kjøleskapet da jeg kom hjem fra sykehuset som før jeg dro dit. Det føltes jo som flere år siden!

Før hadde jeg kontroll over følelsene mine, nå er det følelsene som har kontroll over meg! Kan begynne å gråte over et leserinnlegg eller over nyheter.. Før kunne jeg bestemme meg for å ikke gråte og så klarte jeg å holde tårene tilbake...

Er også blitt veldig nervøs.. sier til mannen min at han må kjøre forsiktig, pass opp ditt og pass opp datt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297246-mors-psyke-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forsiktighet og grine for alt mulig rart .. det startet da jeg fikk barn og har enda ikke gått over - vesla er 7 år gammel :-)

Jeg felte aldri en tåre over hverken historier på nett eller tv-programmer/film etc før - nå har jeg ikke sjans til å la være.

Sære greier :-)

Velkommen i klubben!!!

Du høres akkurat ut som meg etter alle 3 fødslene.

Jeg kaller det ammetåka. Man lever som i en egen boble der verden utenfor på en måte ikke finnes, selv om man jo vet den er der.

Og tårene, de flommer den første tiden. Heldigvis roer det seg litt etterhvert, men jeg har helt klart blitt mer lettrørt nå - særlig når det er barn som er involvert.

Og bekymringer - de tar aldri slutt :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...