Gå til innhold

Spiser du kebab ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lillemegpåtur
Skrevet

Jeg har en litt sensitiv mage når det gjelder uggent kjøtt spesielt, så jeg merker det fort. Har også litt magefølelsen om et sted et trygt eller ikke, og hører ofte på venner (helst flere enn hardbarka menn som kan ete rå katt uten å syke) om stedet er bra.

Så rykter og egen magefølelse gjør at jeg trygt tørr kjøpe kebab der jeg pleier.

Skrevet

Spiste det mye før. siste året har jeg fått litt avsmak fra det. Stoler ikke 100% på kebaben her i området... Men det er godt hvis jeg vet det ikke er tull i den. Liker kylling kebab best :)

Skrevet

Nix!

Har spist det én gang i utlandet, i cirka 1991. Jeg ble ikke syk, men det smakte ikke godt, og maten ble kastet i nærmeste søppeldunk.

Her hjemme fatter jeg ikke at det fortsatt selges såpass mye kebab etter alle presseoppslagene. *grøss*

Skrevet

Spiser det veldig sjelden,- ikke fordi jeg bekymrer meg for å bli syk, men det er sjelden jeg spiser fastfood i det hele tatt...

Kebab er godt, det (såvidt jeg husker).

Skrevet

Hvis jeg skal lage "kebab", lager jeg den selv. Jeg lager ordentlig. Det er ikke ordentlig sånn som de fleste nordmenn kjøper på byen. Men det er jo ikke deres skyld at de tror det, de vet ikke bedre.

Annonse

Gjest annlovinda
Skrevet

Kebab har jeg spist to ganger, og begge gangene på vei hjem fra en bytur. Og det er mange år siden.

Skrevet

Jepp - men kun fra en kebabsjappe like ved der jeg bor. De har et brev fra et norskt slakteri pi vinduet der slakteriet bekrefter at de leverer godt, norskt kjøtt til denne sjappa. så jeg stoler på det. :) Pleier å kjøpe shawerma jeg da (hvis jeg først skal ha sånn mat), og det er jo rent kyllingkjøtt..

Er ganske skeptisk til kebab fra steder jeg ikke "kjenner".

Skrevet

Nah. Aldri smakt og kommer aldri til å gjøre det heller etter alskens gurba reportasjer i div. aviser.

Skrevet

Nah. Aldri smakt og kommer aldri til å gjøre det heller etter alskens gurba reportasjer i div. aviser.

Du er et sånt typisk eksempel.

Skrevet

Jepp - men kun fra en kebabsjappe like ved der jeg bor. De har et brev fra et norskt slakteri pi vinduet der slakteriet bekrefter at de leverer godt, norskt kjøtt til denne sjappa. så jeg stoler på det. :) Pleier å kjøpe shawerma jeg da (hvis jeg først skal ha sånn mat), og det er jo rent kyllingkjøtt..

Er ganske skeptisk til kebab fra steder jeg ikke "kjenner".

Klart det, for det er jo ikke norsk husmannskost.

Skrevet

Klart det, for det er jo ikke norsk husmannskost.

Ja, er det så rart da etter de fant sæd i kebaben på en sjappe for en stund tilbake? Er også kjent at mange fastfoodsjapper ikke er spesielt gode på hygiene, og jeg liker å vite at jeg ikke spiser dritt.

Jeg spiser faktisk nesten aldri norsk mat, så har nok ikke noe med det og gjøre nei, men du liker jo å trekke dine egne konklusjoner om det meste, og de er selvsagt alltid negative - det har jeg i hvert fall lært om deg..

Skrevet

Ja, er det så rart da etter de fant sæd i kebaben på en sjappe for en stund tilbake? Er også kjent at mange fastfoodsjapper ikke er spesielt gode på hygiene, og jeg liker å vite at jeg ikke spiser dritt.

Jeg spiser faktisk nesten aldri norsk mat, så har nok ikke noe med det og gjøre nei, men du liker jo å trekke dine egne konklusjoner om det meste, og de er selvsagt alltid negative - det har jeg i hvert fall lært om deg..

Var det du som hadde sperma i kebaben da, siden dette er så viktig å nevne?

Mine konklusjoner stemmer som oftest, det er helt sikkert, med svært få unntak :-)

Annonse

Skrevet

Det er mange år siden jeg spiste kebab. ;)

Nå spiser du bare.

Skrevet

Var det du som hadde sperma i kebaben da, siden dette er så viktig å nevne?

Mine konklusjoner stemmer som oftest, det er helt sikkert, med svært få unntak :-)

Nei, var nok ikke det for spiste ikke kebab fra det stedet, men føler med de som fikk seg en skikkelig saftig kebab *grøss*.

Godt du synes så godt om deg selv da. :)

Skrevet

Nei, jeg spiser aldri kebab fra norske gatekjøkken. Men det hender jeg lager shish kebab selv.

Skrevet

Jepp, jeg spiser kebab - regelmessig! Det er godt :).

Skrevet

Nei, jeg spiser aldri kebab fra norske gatekjøkken. Men det hender jeg lager shish kebab selv.

Ha ha.

Skrevet

Nei,jeg spiser ikke kebab,og kommer aldri til å spise det heller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...