Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det salg på vinterklær nå? Mine to barn går rundt i veldig slitte og litt små vinterklær. Dessverre har vi ikke så god råd; og tenkte å se om jeg fikk noe på salg. Men jeg har liten trening i finne det jeg ser etter på salg....

De trenger todelt dress, solid. Størrelse 7 og 10. Anbefalinger? Bor i Oslo (Nordøst).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297371-vinterkl%C3%A6r-p%C3%A5-salg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På lørdag hadde de litt igjen (jeg så i hvert fall en god del jakker) på Junior Barneklær på Storosenteret (det går T-bane dit nå). De senker prisen for hver dag omtrent, men det er "merkeklær" så det er fortsatt ikke direkte billig. Ring og hør hva de har igjen nå, og til hvilken pris - det er stille der rett etter åpningstid kl. 10:

http://www.junior-barneklaer.no/kontakt.htm

Det er både Cubus, H&M og KappAhl på samme senter. I hvert fall hos Cubus hadde de uteklær på salg, men jeg var ikke på jakt etter dette (men klarer ikke la være å kikke hos Junior allikevel), så jeg vet ikke hvor utplukket det er.

Har du OBS i nærheten?

Jeg vet om OBS på Vinterbro og i Lørenskog, men det er sikkert flere også. De ulike OBS markedene ha litt ulikt utvalg av klær.

Der er det iallfall salg for tiden. Mye som er bra og rimelig.

Takk!

Tror jeg skal ta medungene på Obs og se der.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...