Rhea Silvia Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Må skifte hormonspiral, hva var nå prisen på den? Bruker Leonova (?) Noen som husker? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Ei venninne av meg brukte hormonspiral, tror hun betalte rundt 1500,- Men det er ei stund siden naa. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Da jeg satte den inn i 2001 kostet den 1200,-. Ring et apotek i morra og spør. ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg betalte nettopp 1500 kr. Men det var hos gynekolog og jeg vet ikke om jeg betalte for timen i samme slengen eller om den var gratis siden det var kort tid siden fødsel... 0 Siter
ingoen Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Jeg satte inn i mai 2007, og betalte da for spiralen 1350,- kr. Fikk den bestilt fra apotek og hentet den selv i butikken. Betalte da i tillegg for konsultasjon/innsetting hos fastlege. PS: Jeg ville IKKE ha gått til fastlegen for å sette den inn en gang til, det var GRISEvondt. Nå skal jeg fjerne den, og da skal jeg til gynekolog, uten tvil ! LYKKE TIL ! 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Skrevet 24. januar 2008 Jeg satte inn i mai 2007, og betalte da for spiralen 1350,- kr. Fikk den bestilt fra apotek og hentet den selv i butikken. Betalte da i tillegg for konsultasjon/innsetting hos fastlege. PS: Jeg ville IKKE ha gått til fastlegen for å sette den inn en gang til, det var GRISEvondt. Nå skal jeg fjerne den, og da skal jeg til gynekolog, uten tvil ! LYKKE TIL ! Da har jeg fått en pekepinn og det er bare å kjøpe den inn. Har fått time hos gynekolog for å skifte den og div undesøkelser. Dyrt i innkjøp, men den varer lenge da. Men må jeg regne med en ny runde med blødninger og"innkjøring"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.