Gå til innhold

Anbefalte innlegg

11,5 åringen min legger seg kl 21 på hverdager og mellom 22-23 i helgene.

Det er vel ingen andre i klassen som legger seg så tidlig i uka virker det som, da telefonen ikke sjelden ringer i 22 tiden. Det er helt vanlig.

Jeg tror min 11 åring trenger den søvnen ho får, og trives greit med det, men hvordan er det hos dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297439-11-%C3%A5ringene-n%C3%A5r-legger-de-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stesønnen min som ble 12 i november legger seg mellom 21 og 21:30 når han er hos oss. Han må vekkes mellom halv sju og sju om morgenen (men han bruker ofte laaaang tid på å sovne...)

Når han er hos mamma'n sin hender det at jeg ser ham på msn nærmere klokka 22...

I helgene legger han seg vel ikke til å sove før etter 23 ihvertfall, men han er stort sett på rommet sitt siste timen/halvannen... Spiller pc eller ser en film...

11-åringen min skal helst være i seng til 21.30 når det er skole dagen etterpå. Det hender det sklir ut litt, mulig vi burde forskyve en halvtime til. Hun er grei å få opp om morgenen.

I helger og ferier styrer hun det selv, det har hun gjort i flere år. Men hun liker ikke å være oppe når vi legger oss, så hun er vanligvis i seng til 23-24.

Mye søvn har hun aldri trengt...

Annonse

11 åringen skal være på rommet sitt senest kl 21.30 i ukene, men da kan ho bruke en time der før hun legger seg. Så klokken kan bli 23 før hun sovner. Men hun er lysvåken kl 07 uansett.

Det blir sjelden så mye seinere i helgene, hun er jo tidlig om morgenen uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...