Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26

Du har kanskje "fordelen" av at du bor i utlandet, ikke har bodd der så lenge, og derfor ikke har fått samlet opp over så mange år. Kanskje du rett og slett har et lager i hjemlandet et sted...? ;)

Nei, jeg gav bort nesten alt vi hadde av klaer da vi flyttet. Jeg har bodd her bare 1 aar, saa da blir det nok ikke saa mye nei. Men jeg synes jeg har nok foreloepig.

At jeg har _lyst_ paa mer klaer, er en annen sak:-) Er veldig glad i aa shoppe!

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• villbringebær

3

• trollemor;o)

2

• Lotte :o)

2

• Sofline

1

Mest aktive i denne tråden

Nei,det er sant det,vi har for mye tøy...

Jeg arver endel tøy også da!Jeg er liksom så liten,så mens andre gror ut av sitt tøy,overtar jeg deres gamle tøy! :0)

Men jeg er fæl til å kjøpe tøy også...Både til meg og ungene..

å arve tøy og klær er ganske realt.her er det ingen å arve etter,så det blir som regel nytt hver gang. :)

Ja det var du som la inn silikon! Hvordan gaar det med dem? Hihi :-) Jeg la inn for nesten 1 aar siden.

Hihi,det var meg ja! :0)

Kjempe fornøyd jeg!!Gleder meg til sommeren!

Det er jo kjempe gøy å kjøpe tøy nå...

Men jeg merket det på tøyet også,mye jeg ikke passet legre,ble liksom så stramt over puppene. ;0)

(venninnene mine var glad for det! ;0)

Er du fornøyd da?

Jeg har ikke enorme mengder med klær, altså. Har en del, men mye av det har jeg hatt leeeeeeeenge. Topper er det ikke så galt med, der supplerer jeg oftere, fra H&M og sånt.

Men bukser og kjoler er det ikke ekstravagant mye av. Jeg har tre par jeans, et par brune bukser og et par sorte bukser. That's it. Men jeg har noen brukbare skjørt som jeg bruker.

Jeg har:

5 jakker, derav 3 jeg kan bruke naa som det er varmere.

8 bukser, bruker 5 av dem.

ca 10 singletter/topper.

ca 8 Gensere, kanskje mer.

5 bh-er.

Har for oeyeblikket litt lite med undertoey/sokker...Bikkja har gaatt loes paa dem, saa det maa handles inn regelmessig.

*Noterer det til handling i morgen*

4 par sko som jeg bruker ofte, resten til finere anledninger:-)

Sommertoey tar jeg ikke med naa, det faar bli senere;-)

ohoooiiii, jeg har faktisk mer klær enn deg :-) hihi

men har skjønnt fra lenger ned her at du har bodd i utlandet i bare et år,så du er unnskyldt. ;-)

Annonse

AneM1365380603

Jeg har ganske mange topper og skjorter/bluser med 3/4 armer. Vet ikke hva de heter, men jeg liker å gå med sånt til hverdags. Det jeg kjøper til f eks en spesiell anledning bruker jeg til hverdags etterpå. Jeg liker ikke at klærne ligger og blir umoderne i skapet. Jeg har kanskje 8-10 bukser. Noen kjoler og skjørt har jeg også.

Gjest Angela26

Hihi,det var meg ja! :0)

Kjempe fornøyd jeg!!Gleder meg til sommeren!

Det er jo kjempe gøy å kjøpe tøy nå...

Men jeg merket det på tøyet også,mye jeg ikke passet legre,ble liksom så stramt over puppene. ;0)

(venninnene mine var glad for det! ;0)

Er du fornøyd da?

Ja baade jeg og mannen er fornoeyde :-D Eneste ulempen er at jeg er litt foelelses loes i dem...:-(

Men har litt vanskelig for aa finne rett str. da. Jeg har egentlig en C skaal, da sitter de perfekt, men da blir liksom spilene for smaa...

Men det er store forskjeller paa bh-er ogsaa sikkert! Skulle undersoekt litt mer tror jeg!

Ellers er det herlig aa endelig gaa i kjole, uten bh under. I fjor bada jeg mye i bikini, og fylte ut overdelen. Herlig aa foele seg kvinnelig :-)

Ja baade jeg og mannen er fornoeyde :-D Eneste ulempen er at jeg er litt foelelses loes i dem...:-(

Men har litt vanskelig for aa finne rett str. da. Jeg har egentlig en C skaal, da sitter de perfekt, men da blir liksom spilene for smaa...

Men det er store forskjeller paa bh-er ogsaa sikkert! Skulle undersoekt litt mer tror jeg!

Ellers er det herlig aa endelig gaa i kjole, uten bh under. I fjor bada jeg mye i bikini, og fylte ut overdelen. Herlig aa foele seg kvinnelig :-)

Så bra!Mannen her er også førnøyd!

Men mest pga min egen selvtillit. :0)

Nå venter jeg i spenning på sommer tøyet i butikkene!

Bare ikke denne trenden med "mammatøy" forsetter...

Gjest Angela26

Så bra!Mannen her er også førnøyd!

Men mest pga min egen selvtillit. :0)

Nå venter jeg i spenning på sommer tøyet i butikkene!

Bare ikke denne trenden med "mammatøy" forsetter...

Supert at du er fornoeyd! Det gjoer noe med selvtilitten :-)

Gjest Elextra

Tja, jeg har 3 bukser, en god del gensere - men bruker alle sammen, 2 jakker - en til vanlig bruk og en til turbruk, endel truser og sokker, for få BH'er, ingen kjoler, 1 skjørt, 1 bluse til pent.

Synes ikke jeg har for mange klær!

Nei, det der var jo mindre enn jeg har med på ferie, og en brøkdel av hva jeg har, i hvertfall!

Ikke skjønner jeg hvordan det er mulig...

Annonse

villbringebær

Åhoi, jeg skulle så definitivt hatt en opprydding i klesskapet mitt! En del jeg aldri bruker mer + noe slitt og delvis hullete... Jeg har 3 dongeribukser + en rutete trang bukse + en sort bukse. Så har jeg ett dongeriskjørt, ett langt sort skjørt, to korte sorte skjørt og et tweed-skjørt som jeg bruker. Jeg har sikkert 8 kjoler i varierende finhetsgrad, 6 bluser og sannsynligvis 20 topper med lange eller korte ermer.

Av ytterklær har jeg 5 jakker som jeg varierer med etter temperatur og vær + 4 par støvler/støvletter, som jeg også varfierer med etter være og føre.

Hm, dette høres mye ut, og enda tror jeg har noe jeg ikke bruker... Så tror som sagt det er på tide å ta en opprydding og gå en tur på fretex med det jeg ikke bruker!

Gjest Elextra

Åhoi, jeg skulle så definitivt hatt en opprydding i klesskapet mitt! En del jeg aldri bruker mer + noe slitt og delvis hullete... Jeg har 3 dongeribukser + en rutete trang bukse + en sort bukse. Så har jeg ett dongeriskjørt, ett langt sort skjørt, to korte sorte skjørt og et tweed-skjørt som jeg bruker. Jeg har sikkert 8 kjoler i varierende finhetsgrad, 6 bluser og sannsynligvis 20 topper med lange eller korte ermer.

Av ytterklær har jeg 5 jakker som jeg varierer med etter temperatur og vær + 4 par støvler/støvletter, som jeg også varfierer med etter være og føre.

Hm, dette høres mye ut, og enda tror jeg har noe jeg ikke bruker... Så tror som sagt det er på tide å ta en opprydding og gå en tur på fretex med det jeg ikke bruker!

Høres det mye ut?

Jeg har mange ganger så mange kjoler og bluser som deg. Samlet opp gjennom mer enn 20 år! :-).

Som du sier, mye brukes ikke så ofte, men kan jo ikke utelukke at jeg vil få glede av dem igjen. Har derfor en del på loftet.

Hørtes ikke akkurat mye ut men...

Over halvparten av klærne jeg har i skapet blir aldri brukt... På tide å rydde snart kanskje?

Samma her ;s

Det er ikke lenge siden jeg kasta en halvfull søppelsekk med klær som ikke brukes, men det ser ut til at jeg godt kan kaste enda mye mer. Plaggene ligger jo bare der og fyller skapet... *sukk*

villbringebær

Høres det mye ut?

Jeg har mange ganger så mange kjoler og bluser som deg. Samlet opp gjennom mer enn 20 år! :-).

Som du sier, mye brukes ikke så ofte, men kan jo ikke utelukke at jeg vil få glede av dem igjen. Har derfor en del på loftet.

Jeg har alltid vært minimalistisk av meg, både når det kommer til klær og ting, og er egentlig ganske nøktern. Derfor syntes jeg plutselig sjøl at dette hørtes veldig mye ut!...

Egentlig er det kanskje ikke det, til sammenligning med mange :)

Men jeg kunne tenke meg å ta en runde på alle de klærne jeg ikke har brukt på flere år, for for meg er det en klar indikasjon på at de sannsynligvis aldri mer vil bli brukt! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...