Gå til innhold

Hvor kjøper foreldre klær da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har shoppet i dag faktisk. Det ble en dongeribukse på Cubus, en topp på B-young og en tunika på Lene-V. Det hender jeg finner fine topper/bluser på Lindex.

Så moro!

Alltid gøy å shoppe. :0)

Selv finner jeg aldri noe på disse butikkene..

Shopper du noe på nettet?

Gjest problemkleskjøper

Huff ja, kjøper på H&M og Lindex og sånt, alltid når jeg bare -må- fordi jeg ikke har noe som er helt og pent eller at alt er vasket i filler osv. Gremmes like mye hver gang, det er sjelden jeg er helt fornøyd. Som feks den genseren jeg har på nå, som er for lang og slakk i ermene, og slenger rundt håndleddene. Mange bomkjøp, riktignok mye på salg og billig, men irriterende. Skulle gjerne hatt noen tips jeg også, på klær som ikke er alt for korte i livet og lange på ermene, som ikke strekkes i første vask eller slites i filler i løpet av kort tid....

Burde heller kjøpe litt dyrere som varer lenger og sitter bedre. Men det er vanskelig å finne en butikk jeg liker klærne til.

:-)

AneM1365380603

Så moro!

Alltid gøy å shoppe. :0)

Selv finner jeg aldri noe på disse butikkene..

Shopper du noe på nettet?

Jeg elsker å shoppe, og denne gangen greide jeg det helt uten å ende opp med klær til bare ungene :)

Jeg glemte å skrive at jeg ikke handler klær på nett. Jeg foretrekker å prøve klærne før jeg kjøper, og det blir for mye styr med å sende tilbake det som ikke passer.

Hvor handler du klær da? Her har vi ikke så mange klesbutikker, så jeg må nøye meg med å handle klær på de vi har.. Er fornøyd med det da. Jeg håper og tror vi får H&M om noen mnd.

Annonse

Jeg elsker å shoppe, og denne gangen greide jeg det helt uten å ende opp med klær til bare ungene :)

Jeg glemte å skrive at jeg ikke handler klær på nett. Jeg foretrekker å prøve klærne før jeg kjøper, og det blir for mye styr med å sende tilbake det som ikke passer.

Hvor handler du klær da? Her har vi ikke så mange klesbutikker, så jeg må nøye meg med å handle klær på de vi har.. Er fornøyd med det da. Jeg håper og tror vi får H&M om noen mnd.

Jeg handler mest på bikbok,bonny&clyde,millenium.

Handler mye på nett da.. :0)

Google "in-style jeasta.Mye fint.

illusion.no er også masse fint! :0)

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201121204' post='3786843]

Sportsbutikker. Liker en del fra Peak og Champion sine kolleksjoner.

Ebay, H&M, Lindex, Kleins/Vic, Match, LeneV, Fransa, Uno (favorittulljakken min), osv...

Vært inne på ebay,men synes det var så rotete...

Annonse

Huff ja, kjøper på H&M og Lindex og sånt, alltid når jeg bare -må- fordi jeg ikke har noe som er helt og pent eller at alt er vasket i filler osv. Gremmes like mye hver gang, det er sjelden jeg er helt fornøyd. Som feks den genseren jeg har på nå, som er for lang og slakk i ermene, og slenger rundt håndleddene. Mange bomkjøp, riktignok mye på salg og billig, men irriterende. Skulle gjerne hatt noen tips jeg også, på klær som ikke er alt for korte i livet og lange på ermene, som ikke strekkes i første vask eller slites i filler i løpet av kort tid....

Burde heller kjøpe litt dyrere som varer lenger og sitter bedre. Men det er vanskelig å finne en butikk jeg liker klærne til.

:-)

Vet,jeg synes mye av det tøyet fra de kjedene er dårlig..

Mister formen etter 1vask...

Jeg kjøper mest tøy på kappahl. Der er det mye utvalg i klær og fasonger som jeg liker. Og ikke er det dyrt heller. Mange ganger er det ekstra rabatter på klærne også.

Der har jeg faktisk kjøpt noe til ungene!

Ganske mye greit der ja!

Finner ikke mye til meg selv der,men..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...