Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På Ica her har de rett som det er tilbudsuker med 40% avslag på div. varer de ulike dagene i uka - f.eks. frukt og grønt en dag, alle pølser fra gilde en annen dag og i dag alt fra Findus. Så nå er fryseren min full av laksefileeter, fiskegratenger, frityrtorsk og fiskegryter. Kostet 750,- og jeg betalte 450,-. :o)))) Nå har jeg middag kjempelenge, har noen kyllingfileter i fryseren også så jeg trenger ikke tenke på middag til meg selv når jeg er alene hjemme på lenge. Deilig! :o)

Fortsetter under...

Ja, jeg så disse tilbudene jeg og, men da jeg nevnte det på jobben lo alle og sa at ICA var så dyrt i utgangspunktet at man like godt kunne handle til vanlig pris på KIWI.

Det var kasnkje å overdrive en smule, men man burde vel kanskje strengt tatt kun handle det som er på tilbud der da, og ta basisvarene på KIWI??

Ja, jeg så disse tilbudene jeg og, men da jeg nevnte det på jobben lo alle og sa at ICA var så dyrt i utgangspunktet at man like godt kunne handle til vanlig pris på KIWI.

Det var kasnkje å overdrive en smule, men man burde vel kanskje strengt tatt kun handle det som er på tilbud der da, og ta basisvarene på KIWI??

Tror muligens det er bare en eneste Kiwi her i byen og det er alt for upraktisk for meg å dra dit. :o) Kunne dratt på Rema, men jeg tviler på at det som koster 32,- på Ica koster 19,- på Rema uansett. :o)

Gjest Gurojenta

Jeg elsker disse superukene, men jeg ser at ICA har mye høyere priser på disse tilbudsvarene enn andre butikker har. Jeg har faktisk også sett ICA sette opp sine egne priser før de kjører disse tilbudene.

Men totalt sparer man jo litt, det er en deilig følelse.

Jeg elsker disse superukene, men jeg ser at ICA har mye høyere priser på disse tilbudsvarene enn andre butikker har. Jeg har faktisk også sett ICA sette opp sine egne priser før de kjører disse tilbudene.

Men totalt sparer man jo litt, det er en deilig følelse.

Uansett blir det rimeligere enn Rema når de har 40% avslag. :o) Kjøpte none poser wok-grønnsaker også, så nå har jeg mat i lange tider fremover. :o)

Annonse

Tror muligens det er bare en eneste Kiwi her i byen og det er alt for upraktisk for meg å dra dit. :o) Kunne dratt på Rema, men jeg tviler på at det som koster 32,- på Ica koster 19,- på Rema uansett. :o)

Det er to kiwier i byen, en på Saupstad og en på Moholt. Det er samme eiere som Bunnpris.

Mye som koster 32 på ICA koster 30 på Rema og det blir det penger av i løpet av et år.

Det man bruker mye av kan det være en fordel å sjekke.

Tidligere handlet jeg brød på Bunnpris (de har så godt brød), men gikk på Rema for å kjøpe bleier. Sparte 13 kroner pr. pakke ved å gå til Rema, så med tre bleiebarn ble det noen kroner.

Jeg har også lagt merke til disse super-ukene, men har ikke fått somla meg til å stikke innom Ica. Men vi er flinke til å handle på tilbud. Fryseboks er en kjekk ting :-)

Det er to kiwier i byen, en på Saupstad og en på Moholt. Det er samme eiere som Bunnpris.

Mye som koster 32 på ICA koster 30 på Rema og det blir det penger av i løpet av et år.

Det man bruker mye av kan det være en fordel å sjekke.

Tidligere handlet jeg brød på Bunnpris (de har så godt brød), men gikk på Rema for å kjøpe bleier. Sparte 13 kroner pr. pakke ved å gå til Rema, så med tre bleiebarn ble det noen kroner.

Jeg har også lagt merke til disse super-ukene, men har ikke fått somla meg til å stikke innom Ica. Men vi er flinke til å handle på tilbud. Fryseboks er en kjekk ting :-)

Verken Saupstad eller Moholt er steder jeg kjører forbi sånn i forbifarten på en travel dag, men da vet jeg det, takker! :o)

Annonse

Hvilken Edwis da? Den på Trondheim Torg har vært BR lenge vel?

Alle Edwis. KBS, Solsiden, City Syd, Torget (ute, vettu, i nordøstre del av det åpne torgområdet *te-skje*).

LilleLotte hadde ikke brudd, ei heller skjevstilling, i hånda si :) Stakk innom legesenteret, og ble sendt rett til StOlavs på røntgen. *turbo i dag*

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201188010' post='3787610]

Alle Edwis. KBS, Solsiden, City Syd, Torget (ute, vettu, i nordøstre del av det åpne torgområdet *te-skje*).

LilleLotte hadde ikke brudd, ei heller skjevstilling, i hånda si :) Stakk innom legesenteret, og ble sendt rett til StOlavs på røntgen. *turbo i dag*

Ah! Jeg roter alltid med de to lekebutikkene på torget. :o)

Bra det gikk bra med fingeren da! Fikk du sett bildet av Snuppa mi forresten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...