Gå til innhold

Skitur


Lillemus

Anbefalte innlegg

Sånn innimellom kakespising og godis har vi vært på skiturer i helga også. Jeg gikk først i dag og bestemte farten, løypene var helt knall, silkeføre!, og skiene mine kjempegode så jeg gikk nå i et greit tempo. Raskere enn jeg har gjort tidligere om årene, men så er jeg jo i bedre form også.

Etter ca. 5-5,5 km hørte jeg bare min kjære pese bak meg:"Du er - pust pes - i bedre - pust pes - form enn meg! pust pes..." *Hehe* Og jeg gikk _ikke_ så fort altså! Men det er jaggu bra at jeg er i bedre form enn ham så mye mer som jeg har trent enn det han har gjort! Slabbedasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var også en liten tur på ski på lørdag. Vi hadde med minstemor på 6 år. Tur/retur Trygvannsstua blir 7 km. En passelig tur for henne.

Men jeg må få tatt meg noen skiturer alene snart. Bli ikke noe trening når minstemor er med. Skal gå skarverennet på 36 km og etter efaringen i fra i fjor med lår som stivnet fullstendig, må jeg legge meg i hardtrening snart nå. Trenger fiskebeinstrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...