Gå til innhold

Hvordan tørker Reimatec-dressen fortest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Vi henger dem opp på badet, gjerne i dusjen.

Først lar vi dem henge med rettsiden ut til denne er tørr - det tar bare en halvtime eller så. Så vrenger vi dem og lar dem henge på vrangen over natten. Pass på å åpne glidelåser og at ermer og ben er helt rettet ut (ingen "krøller" nederst hvor vannet samles opp). Det er bedre om hele dressen får henge enn at du bretter den over noe.

Voilà - hva jeg kan! ;)

Jeg tørker den på vranga, om rettsida ikke er tørr, legger jeg den i tørkeskapet i barnehagen, så er den helt tørr til ungene skal ut.

Fordelen med å tørke vranga først, er at jeg slipper å bry barnehagepersonalet med å vrenge dressen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...