Gå til innhold

Gjør så vondt i kveld!!


skal

Anbefalte innlegg

Hvordan går det an å bli hel igjen?? Har begynt å bygge opp. Det blir bedre. Men jobben er så stor!! Så uendelig mange knuste biter. Jeg vil ha tilbake det trygge hjertet.

I stedet sitter jeg her med en uformelig kjøttdeigmasse. Griner i kveld for jenten som klatret i trær for å overvinne høydeskrekken. Men aldri lyktes. For det er anderledes å hoppe enn å klatre. Kroppen vet forskjellen.

Griner for masken og rustningen. Griner for voksne damen som er lei nå. Som ikke tåler nærhet men må rope til fremmede mennesker på nettet.

Men det er iallfall mine tårer. De eier jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære skal,

Leit å lese at du sliter med vonde tanker nå. Jeg ønsker at du våkner opp til en bedre dag i dag, og har mot på å ta fatt på en ny uke som forhåpentlig blir av det gode slaget.

Sender deg en varm hilsen og trøsteklem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære skal,

Leit å lese at du sliter med vonde tanker nå. Jeg ønsker at du våkner opp til en bedre dag i dag, og har mot på å ta fatt på en ny uke som forhåpentlig blir av det gode slaget.

Sender deg en varm hilsen og trøsteklem :o)

Takk bibbs! Ble ingen gøy natt, men bedre i dag. Nettene er verst. Og - besvim ikke nå, men skallet har fått seg skritteller!! (ikke si noe til frosk) Foreløpig står der 2845 skritt så who roper vel ikke hurra enda, men mere skal det bli.

*slengkyss over fjellet*

Ta vare på deg, ser du ikke har det så lett nå heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk bibbs! Ble ingen gøy natt, men bedre i dag. Nettene er verst. Og - besvim ikke nå, men skallet har fått seg skritteller!! (ikke si noe til frosk) Foreløpig står der 2845 skritt så who roper vel ikke hurra enda, men mere skal det bli.

*slengkyss over fjellet*

Ta vare på deg, ser du ikke har det så lett nå heller!

Gratulerer med teller! :-)

Du må huske å rapportere på treningsforumet hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk bibbs! Ble ingen gøy natt, men bedre i dag. Nettene er verst. Og - besvim ikke nå, men skallet har fått seg skritteller!! (ikke si noe til frosk) Foreløpig står der 2845 skritt så who roper vel ikke hurra enda, men mere skal det bli.

*slengkyss over fjellet*

Ta vare på deg, ser du ikke har det så lett nå heller!

Pøh! Tenk å tro at jeg ikke ville oppdaget nyinvesteringen din...

Sett deg små mål i begynnelsen, kanskje kan målet første uka være å komme opp i 5000 skritt annenhver dag?

Gratulerer med telleren!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med teller! :-)

Du må huske å rapportere på treningsforumet hvordan det går.

Har du klart å skaffe deg en rein? Eller må du klare deg med krokko foreløpig?

Labradoren min ser forøvrig frem til å hilse på deg.Også ser han veldig frem til jeg blir ferdig med disse ekle eksamensoppgavene, slik at det kan bli litt oppmerksomhet på ham også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh! Tenk å tro at jeg ikke ville oppdaget nyinvesteringen din...

Sett deg små mål i begynnelsen, kanskje kan målet første uka være å komme opp i 5000 skritt annenhver dag?

Gratulerer med telleren!!!

Skal er vrang og i trassalder og vil bestemme målene selv! Så nå blir det iallfall ikke 5000 annenhver dag... :P

Hadde tenkt 4000 hver dag. Nå skal jeg ta noen sånne skruerunder også må jeg teste om skrittlengden stemmer sånn noenlunde.

(åsså er den fiin og hvit!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du klart å skaffe deg en rein? Eller må du klare deg med krokko foreløpig?

Labradoren min ser forøvrig frem til å hilse på deg.Også ser han veldig frem til jeg blir ferdig med disse ekle eksamensoppgavene, slik at det kan bli litt oppmerksomhet på ham også.

Vil fraråde å ta ham med til kroko..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk bibbs! Ble ingen gøy natt, men bedre i dag. Nettene er verst. Og - besvim ikke nå, men skallet har fått seg skritteller!! (ikke si noe til frosk) Foreløpig står der 2845 skritt så who roper vel ikke hurra enda, men mere skal det bli.

*slengkyss over fjellet*

Ta vare på deg, ser du ikke har det så lett nå heller!

Hjeeeelp, har du kjøpt deg en skritteller???

Min venn skallet er virkelig behandlingstrengende, og jeg er redd det er over nhd's kompetanse å redde folk fra froskens grimme påvirkning.

Jeg underla meg kjøpe- og gruppepresset her i fjor, og beina rundt som en gal med skrittelleren dinglende i belte.

Nå har jeg omsider lagt skrittelleren på hyllen, men så har da frosken klart å få meg i gang på Friskis & Svettis - og jeg har til og med latt meg lure til å kjøpe ett års kort! Grekk og gru hvor skal det ende?

Hjernevasken starter altså i det små med en liten skritteller til 299,- og ender opp med treningskort til mangfoldige tusen kroner. Jeg utlover snart skuddpremie på alle frosker som lurer folk til å trene og spise sunt.

PS: Men rett skal være rett, jeg har snart gått ned ti kilo. Som du skjønner har det blitt skremmende lite varm sjokolade på meg denne vinteren. Men neste gang jeg er i vest skal, da legges skrittelleren på hyllen og vi skal nyte en skikkelig stor kopp kakao!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal er vrang og i trassalder og vil bestemme målene selv! Så nå blir det iallfall ikke 5000 annenhver dag... :P

Hadde tenkt 4000 hver dag. Nå skal jeg ta noen sånne skruerunder også må jeg teste om skrittlengden stemmer sånn noenlunde.

(åsså er den fiin og hvit!)

Da jeg begynte å gå regelmessig for et par år siden, så syntes jeg at det fungerte best med varierte målsetninger for ulike dager. En av de tingene jeg likte best med min skritteller var at den registrerte for 7 dager, slik at jeg kunne se uken under ett. Dermed gjorde det ikke noe om jeg satt stille noen dager, jeg kunne kompensere for det med å gå litt mer andre dager.

Jeg var ikke så opptatt av skrittlengde og antall km, forholdt meg kun til antall skritt.

Forøvrig forsøkte jeg ikke å bestemme hvor mange skritt du skulle gå pr dag, mente bare å si at det kan være lurt å ha en moderat målsetning i begynnelsen, slik at ikke telleren kun gir opphav til dårlig samvittighet. For noen er det kanskje mer enn stor nok målsetning å komme seg over et par tusen skritt i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil fraråde å ta ham med til kroko..

Men han er så snill at han forsøker å leke med alle slags skapninger. Det er et syn når han prøver å få katter til å være med på lek., så jeg tenkte at kroko kunne være en bra kamerat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg begynte å gå regelmessig for et par år siden, så syntes jeg at det fungerte best med varierte målsetninger for ulike dager. En av de tingene jeg likte best med min skritteller var at den registrerte for 7 dager, slik at jeg kunne se uken under ett. Dermed gjorde det ikke noe om jeg satt stille noen dager, jeg kunne kompensere for det med å gå litt mer andre dager.

Jeg var ikke så opptatt av skrittlengde og antall km, forholdt meg kun til antall skritt.

Forøvrig forsøkte jeg ikke å bestemme hvor mange skritt du skulle gå pr dag, mente bare å si at det kan være lurt å ha en moderat målsetning i begynnelsen, slik at ikke telleren kun gir opphav til dårlig samvittighet. For noen er det kanskje mer enn stor nok målsetning å komme seg over et par tusen skritt i begynnelsen.

Skjønte det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men han er så snill at han forsøker å leke med alle slags skapninger. Det er et syn når han prøver å få katter til å være med på lek., så jeg tenkte at kroko kunne være en bra kamerat?

Du har ikke vært innom kjæledyrtråden siden sist skjønner jeg.. Kroko blir sikkert glad han altså, men. Nei. står ved mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeeelp, har du kjøpt deg en skritteller???

Min venn skallet er virkelig behandlingstrengende, og jeg er redd det er over nhd's kompetanse å redde folk fra froskens grimme påvirkning.

Jeg underla meg kjøpe- og gruppepresset her i fjor, og beina rundt som en gal med skrittelleren dinglende i belte.

Nå har jeg omsider lagt skrittelleren på hyllen, men så har da frosken klart å få meg i gang på Friskis & Svettis - og jeg har til og med latt meg lure til å kjøpe ett års kort! Grekk og gru hvor skal det ende?

Hjernevasken starter altså i det små med en liten skritteller til 299,- og ender opp med treningskort til mangfoldige tusen kroner. Jeg utlover snart skuddpremie på alle frosker som lurer folk til å trene og spise sunt.

PS: Men rett skal være rett, jeg har snart gått ned ti kilo. Som du skjønner har det blitt skremmende lite varm sjokolade på meg denne vinteren. Men neste gang jeg er i vest skal, da legges skrittelleren på hyllen og vi skal nyte en skikkelig stor kopp kakao!

Jøss!! Du sitter virkelig i saksen du! Tro meg - jeg skal aldri sette mine bein i friskis&svettis! *spytter over skulderen*

Men har vært å sjekket priser på feldenkrais. Til våren en gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg..? *skeptisk*

Når jeg tenker etter så får du jo egentlig ikke lov til det nei! : Du får ikke lov til å rapportere, hører du!

*prøver omvendt psykologi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du klart å skaffe deg en rein? Eller må du klare deg med krokko foreløpig?

Labradoren min ser forøvrig frem til å hilse på deg.Også ser han veldig frem til jeg blir ferdig med disse ekle eksamensoppgavene, slik at det kan bli litt oppmerksomhet på ham også.

Det er bare meg og Krokko. Også elefanten, da, men hun bare ligger der. Jeg lengter etter en rein....

Kan du sette reinsdyrgevir på labradoren, tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker etter så får du jo egentlig ikke lov til det nei! : Du får ikke lov til å rapportere, hører du!

*prøver omvendt psykologi*

Å, så bra! Takk!! :)

Men nå står det 4513!

(Rapporteringe er en ting, skryt noe helt annet!) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så bra! Takk!! :)

Men nå står det 4513!

(Rapporteringe er en ting, skryt noe helt annet!) :D

Rapportering, skryt, samme greie;-)

: Du er flink!

(jeg har plutselig kjøpt meg ski!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapportering, skryt, samme greie;-)

: Du er flink!

(jeg har plutselig kjøpt meg ski!:-)

Ski?? Jøss....

Psst, kikk på treningsforumet da vel... :D

*hopper opp og ned*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...