Gjest en annen elias Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ser at navnet på min sønn har blitt veldig populært etter han fikk sitt navn. Vi har oppkalt han etter slekt. Og da vi planla hans navn sjekket vi om det var mye brukt, det var det ikke. Året etter, da han fikk sitt navn, var det også veldig mange andre som fikk dette til navn. Han har ikke hatt noen med samme navn hverken i barnehagen, skolen eller på aktiviteter han går på. Men ser at det er blitt veldig populært. Vi også! En forklaring kan vel være at navnet var populært på min oldefars tid, og nå som vi begynner å kalle opp etter dem blir det mange av dem igjen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Noen må jo være på topp. Joa :-) Jeg tok jo statistisk metode en gang i tiden.... men det er lenge siden nå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammaen til elias Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vi også! En forklaring kan vel være at navnet var populært på min oldefars tid, og nå som vi begynner å kalle opp etter dem blir det mange av dem igjen :-) Sønnen vår har fått navnet sitt etter tipp-tipp-oldefar. Så det er lenge siden det er brukt i vår slekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fint navn Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Så du har altså eksempler på at barn er blitt mobbet pga sitt navn? ja, det har eg. Fra min barndom.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1201638936' post='3792813] Enig. Vår eldste sønn har et navn på lista, men det ligger i nedre sjikt, de andre to har også vanlige navn, men de kommer nok aldri på topplista, nei ;o) Husker en kommentar angående navnet til sønn nr 2. "Høres ut som en 90-åring fra Bibelbeltet!" Jeg visste ikke engang at det var et navn fra Bibelen, heller :/ Selv jeg vet at navnet på den ene din er bibelsk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Selv jeg vet at navnet på den ene din er bibelsk... Har du det kjedelig? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207738325' post='3846600] Har du det kjedelig? ;o) *Flirer* Gikk inn i tråden via et innlegg som ble lagt inn i dag - og svarte før jeg oppdaget at det var en gammel tråd. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.