Gå til innhold

hvordan tette hull i utedressen/regntøy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også brukt disse nylonlappene som enten skal strykes på eller sys på, med dårlig erfaring.

Prøvde å lappe et hull på kneet på boblebuksa til junior men ettr en dags bruk lå lappen i en krøll midt på buksa. Har også prøvd å lappe nederst i bena men slike lapper, like dårlig resultat.

Hvis noen kan fortelle meg hvordan de lappene skal bli sittende er jeg glad.

Bruker bare sånn med lim på baksiden- klistres rett på. Holder godt, og faller det av, klistrer jeg bare et nytt. Ofte klistrer jeg ett på vranga og ett på retta, på typiske slitesteder.

L

Bare noen månder gammel dress var stygt opprevet og jeg rimlig fortvilt.Selvfølgelig i baken som har slik vantett stoff. Spurte der jeg kjøpte dressen og de solgte tøy(likt det som der vantett) og det var bare å klippe og rive av papiert og så var saken ordnet. Det viste nesten ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...