bbsu Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei. Jeg har en datter på snart 8 år som hadde et ferritin på 104. Fikk beskjed av lege om at vi måtte ta en prøve til for å sjekke. Alle de andre blodprøvene var fine. forrige gang hun målte ferritininnholdet var det på 44. Hva kan dette komme av? Prøvde å spørre legen, men fikk ikke noe svar på det. Hun har litt problemer med magen, som legen etterhvert har sagt er en forstoppelse (det skjønner jeg heller ikke helt da hun har daglig avføring). Men det har bedret seg litt etter en "hest-kur" med Movicol, 21 poser på 6 dager. Da hun tok blodprøven som visste et ferritininnhold på 104 var hun frisk( ikke noe betennelser eller noe vi vet om). Håper du kan hjelpe meg. Skal ta en ny blodprøve i morgen, så lurer jeg på om det er noe mer de bør teste med det samme. Jenta er livredd for å ta blodprøve, så jeg vil helst at de skal få med seg alt på en gang. Håper du kan svare meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297994-h%C3%B8yt-ferritin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.