Gå til innhold

Til hvilken gresk øy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Naxos. Ikke egen flyplass tror jeg så man må ta båt fra feks. Santorini. Var innom flere øyer på øyhopping en gang - Naxos var favoritten. Flott lang strand utenfor byen og en fin, sjarmerende gamleby. Lite fest og ståk (men dette var noen år siden...)

God tur! - nå ble jeg reisesyk :-)

Vi liker godt Samos. Både Pythagorion og det mindre stedet Votsalakia.

Og så vil jeg henge meg på Gummans anbefaling av Chios. Der har vi bare vært uten barn, men kommer nok til å reise tilbake igjen.

Chios har vel ikke sandstrender? Ikke alle småbarnsfamilier liker det.

Annonse

Jeg anbefaler Naxos! Ikke den minste øya, og dere må ta båt (ikke bare buss fra flyplassen), men det er det verdt, ihvertfall hvis barna er såpass store!!

Agios Prokopios eller Agia Anna er f.eks. små badesteder med knalle sandstrender! Lei bil - øya er fantastisk å utforske på egenhånd!! Og Naxos by er fin å besøke noen ganger på kveldstid!

Kan ikke anbefales nok, altså! Jeg har vært MYE i Hellas ;)

Gjest annlovinda

Vi skal til Thassos til sommeren. Dit må man også ta båt.

Har ikke vært der før, men ser veldig bra ut når jeg har lest og sett litt bilder derfra.

Ellers har jeg vært på Karpathos, Lefkos, der var det bare helt herlig. Dit skal jeg tilbake en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...