Gå til innhold

Vært sammen lenge? Kliner dere mye?


Gjest gomle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, han senser hvor jeg "er", han bryr seg bare ikke om det..

Kanskje han tror det blir noe mer på den måten?? (da tar han visst feil..) Eller kanskje han tror han viser sin mandighet på den måten?

Uansett trenger han kanskje å lære om toveis/ gjensidighet osv. Vet ikke hva han har misforstått, men slik som du beskiver skal det ikke være. Når du ikke liker det slik. Hva kan gjøre ham mer glad i småkosing i hverdagen? Det hadde vært fint å finne ut. Kanskjee dere må snakke med en utenforstående, for dette er en belastning i forholdet tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er samboeren min og jeg relativt unge (22 og 25 år), så vet ikke om du er interessert i å vite hvordan det ligger an her, men vi har vært sammen i 6 år og driver ikke å kliner på daglig basis nei. Vi kysser, koser og klemmer og sånt daglig, men vi kliner ikke med hverandre "til enhver tid" (er jo mer "naturlig" at man koser eller kysser når man går forbi hverandre på kjøkkenet f.eks, enn at man stopper opp og putter tunga i halsen på den andre..?). Klining er stortsett forbeholdt "intime situasjoner" som sex.

Er helt enig med deg! Skulle bare ønske mannen min også var det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, desverre:-( Jeg skulle gjerne klint og elska hele dagen.. Skulle ønske jeg var homo så hadde sjansen vært større for å treffe noen likesinnede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aliza1365380759

Er helt enig med deg! Skulle bare ønske mannen min også var det..

Hmm.. Vel, det er vel bare en måte å få til det på, og det er å snakke med ham..? Skjønner at det er en vanskelig situasjon, men du kan kanskje nevne noe sånt som at "jeg synes vi kan forsøke å gi hverandre flere små kjærtegn i løpet av dagen, for eksempel en god klem av og til, for det er så godt når du gir meg en god klem"? (litt sånn begynne i det små) Eller vil han tolke det også som en oppfordring til klining eller andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det altfor lite klining, vi har vært sammen i 5 år. Vi nusser, koser og holder rundt hverandre ofte.

Jeg liker og kline, han er ikke speielt begeistret - bortsett fra den første tiden vi var sammen - da var han jo en racer hehe. Jeg hadde ikke orket flere ganger om dagen heller - men litt oftere hadde jeg definitivt satt pris på :)

Vel, jeg elsker så mye annet ved han - så det er ikke så viktig for meg og påtvinge mer av dette i forholdet. Pussig at dette kom opp her nå - vi snakket om det her om kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Vel, det er vel bare en måte å få til det på, og det er å snakke med ham..? Skjønner at det er en vanskelig situasjon, men du kan kanskje nevne noe sånt som at "jeg synes vi kan forsøke å gi hverandre flere små kjærtegn i løpet av dagen, for eksempel en god klem av og til, for det er så godt når du gir meg en god klem"? (litt sånn begynne i det små) Eller vil han tolke det også som en oppfordring til klining eller andre ting?

Jeg har sagt det til ham tusen ganger, at jeg vil vi skal bare gi en klem. Og de få gangene han gjør det kommer jeg med sånne "mmm" godlyder, og da ler han og sier han "visste jeg ville si det". Men likevel skal det altså klines, for det er sånn han liker det. Jeg forstår meg ikke på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Det blir mindre og mindre klining med årene, og det synes jeg egentlig er greit. Men nærkontakt på andre måter blir det egentlig bare mer og mer av. Så daglig er det mange små kyss og mye klapping på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Jeg har sagt det til ham tusen ganger, at jeg vil vi skal bare gi en klem. Og de få gangene han gjør det kommer jeg med sånne "mmm" godlyder, og da ler han og sier han "visste jeg ville si det". Men likevel skal det altså klines, for det er sånn han liker det. Jeg forstår meg ikke på ham.

Merkelig oppførsel.. Man skulle jo tro at når du har gitt klar beskjed om at du ikke liker det, så ville han i det minste trappe ned på klinefrekvensen..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, vi kliner alt for lite - mannen min liker det ikke så veldig. Blir mest litt før vi har sex.

Jeg skulle gjerne klint mye, mye mer - også uten at det nødvendigvis behøver å bli sex ut av det.

Vi har vært sammen i snart 14 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...