hare1365380455 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg skal se film i kveld, og i morgen og søndag jobber jeg kveld. Utenom det vil jeg prøve å få gjort litt husarbeid, lest, og slappet av! 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Tenker jeg skal gjøre husarbeid (er godt i gang allerede faktisk!) og slappe av. Blant annet bytte på senga, vaske klær, rydde leiligheta, støvsuge, rydde i kjøkkenskapene, rydde i klesskapene, og lage middag lørdag og søndag Samboeren min jobber overtid i helga (han begynte på jobb kl 8 i morges, og er ennå ikke hjemme), så skal sørge for at han kan slappe av og at vi kan kose oss sammen de øyeblikkene han er hjemme 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Tenker jeg skal gjøre husarbeid (er godt i gang allerede faktisk!) og slappe av. Blant annet bytte på senga, vaske klær, rydde leiligheta, støvsuge, rydde i kjøkkenskapene, rydde i klesskapene, og lage middag lørdag og søndag Samboeren min jobber overtid i helga (han begynte på jobb kl 8 i morges, og er ennå ikke hjemme), så skal sørge for at han kan slappe av og at vi kan kose oss sammen de øyeblikkene han er hjemme Jeg burde også gjort noe i dag, men det får heller vente. Kos deg med helg! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har 3 syke unger, så vi har ikke lagt noen planer. Håper barna blir friske. Hadde egentlig tenkt å ta barna med til bassenget i morgen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Går det noen fin film i kveld på tv? Ellers så skal jeg ingenting tror jeg, se tv, dole, kroke og lage mat. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Går det noen fin film i kveld på tv? Ellers så skal jeg ingenting tror jeg, se tv, dole, kroke og lage mat. Jeg har leid en film; Zodiac. Så det tar nesten tre timer... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Jeg har 3 syke unger, så vi har ikke lagt noen planer. Håper barna blir friske. Hadde egentlig tenkt å ta barna med til bassenget i morgen. God bedring. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg burde også gjort noe i dag, men det får heller vente. Kos deg med helg! Nå er klokka så mye at det er for sent å begynne med noen store hus-prosjekter uansett.. Kos deg med resten av kvelden fri du! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Nå er klokka så mye at det er for sent å begynne med noen store hus-prosjekter uansett.. Kos deg med resten av kvelden fri du! Ja, sant? Takk for det! Nå blir det film så snart ungene er i seng. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Har vært på middagsbesøk hos naboen i ettermiddag, og nå er alle ungene i seng. Skal sitte og jobbe litt på pc'en, bla. lage program til en tur jeg skal være med å arrangere. I morgen ha vi ingen planer, ungene og jeg. Søndag skal vi først i kirka, deretter på besøk til ei kusina av meg og hennes familie :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 23.30 skal jeg ned til en kamerat en tur.Koslig! I morgen er det poker, og søndag er det dåp... ;0) God helg! :0) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 I kveld orker jeg ikke trene og slapper bare av, er redd det blir sånn resten av helga også. Jaja. I morra er det jobb og siden ungene vil være hjemme i helga så kommer kjæresten til byen for en gangs skyld i morra ettermiddag. Hva vi gjør på søndag vet jeg ikke, det finner vi vel ut når søndag kommer. ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Min sønn er på skoleball i kveld. Snufs, han har blitt så stor! Så i dag er jeg sjåføren hans. Imorgen har jeg ikke planlagt noe, min mann skal jobbe.... Prøve å besøke noen venner tenker jeg Ble innvitert på fest i kveld, men det passet meg jo dårlig. 0 Siter
Babette Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg skal løpe i morgen og søndag. Søndag får jeg forhåpentlig darlingen med ut også, og ellers skal jeg kose mest mulig med ham når han er hjemme. og har ingen planer ut over å lese, se på TV og den slags. Helg betyr også god tid til å lese aviser. Kanskje skal jeg pusle med litt husarbeid også, men kjæresten tar seg av husvask/rydding annenhver fredag, så der slipper jeg billig. Han gjør det gladelig, fordi jeg lager så mye god mat til ham. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Har vært på middagsbesøk hos naboen i ettermiddag, og nå er alle ungene i seng. Skal sitte og jobbe litt på pc'en, bla. lage program til en tur jeg skal være med å arrangere. I morgen ha vi ingen planer, ungene og jeg. Søndag skal vi først i kirka, deretter på besøk til ei kusina av meg og hennes familie :-) Det høres herlig ut med ingen planer i morgen! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 I kveld orker jeg ikke trene og slapper bare av, er redd det blir sånn resten av helga også. Jaja. I morra er det jobb og siden ungene vil være hjemme i helga så kommer kjæresten til byen for en gangs skyld i morra ettermiddag. Hva vi gjør på søndag vet jeg ikke, det finner vi vel ut når søndag kommer. ) Det er nå godt å slappe av også! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Min sønn er på skoleball i kveld. Snufs, han har blitt så stor! Så i dag er jeg sjåføren hans. Imorgen har jeg ikke planlagt noe, min mann skal jobbe.... Prøve å besøke noen venner tenker jeg Ble innvitert på fest i kveld, men det passet meg jo dårlig. Så blir det nok fest en annen kveld. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Jeg skal løpe i morgen og søndag. Søndag får jeg forhåpentlig darlingen med ut også, og ellers skal jeg kose mest mulig med ham når han er hjemme. og har ingen planer ut over å lese, se på TV og den slags. Helg betyr også god tid til å lese aviser. Kanskje skal jeg pusle med litt husarbeid også, men kjæresten tar seg av husvask/rydding annenhver fredag, så der slipper jeg billig. Han gjør det gladelig, fordi jeg lager så mye god mat til ham. Jeg vil også prøve å få lest noen aviser. Av og til kjøper jeg om søndagen, og så blir den liggende noen dager fordi jeg ikke fikk tid... Men i helgen må jeg da få lest litt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 23.30 skal jeg ned til en kamerat en tur.Koslig! I morgen er det poker, og søndag er det dåp... ;0) God helg! :0) God helg til deg også! 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Min sønn er på skoleball i kveld. Snufs, han har blitt så stor! Så i dag er jeg sjåføren hans. Imorgen har jeg ikke planlagt noe, min mann skal jobbe.... Prøve å besøke noen venner tenker jeg Ble innvitert på fest i kveld, men det passet meg jo dårlig. Og det husker jeg godt, eldstemann på skoleball i konfirmasjonsdressen. Jeg grein litt jeg, synes han var blitt så stor og stilig der han sto i dressen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.