Gjest prust Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Det høres herlig ut med ingen planer i morgen! Ungene har lyst til å gå i svømmehallen i morgen, så jeg tror vi gjør det + en tur på biblioteket :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Ungene har lyst til å gå i svømmehallen i morgen, så jeg tror vi gjør det + en tur på biblioteket :-) Jeg tar kanskje yngste med på trening (det er lekerom der), for eldste skal noe om formiddagen. Jeg jobber kveld, og jeg må innrømme at jeg er skikkelig lei helgejobbing nå... 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har utrolig nok fri både fedag og lørdag, Her er det endelig blitt litt snø så i morgen skal vi ut å leke. Bygge snømann og gå på ski. Ellers skal jeg jobbe litt på søndag, men det er bare morro. jeg har vært på besk med en nabo, fikk litt alkohol og enda mer da jeg kom hjem... Herrrrrrrlig!!!!! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Og det husker jeg godt, eldstemann på skoleball i konfirmasjonsdressen. Jeg grein litt jeg, synes han var blitt så stor og stilig der han sto i dressen. Åh, som jeg "gruer" meg til den dagen eldstemann er stor nok til å gå på ball....... Jeg ser ham så levende for meg, for han kommer til å bli ballets storasjarmør!! Minstemann.... DET er lenge til, men han kommer til å bedåre alle jentene... 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Åh, som jeg "gruer" meg til den dagen eldstemann er stor nok til å gå på ball....... Jeg ser ham så levende for meg, for han kommer til å bli ballets storasjarmør!! Minstemann.... DET er lenge til, men han kommer til å bedåre alle jentene... Knis, min var lang og tynn med store føtter. Han var skikkelig søt da. Jeg får se hvordan det går med minstemann da. Han er helt annerledes. Det er noe eget med store gutter, man blir så øm om hjertet og så stolt av dem. Jenter gir ikke de samme følelsene gitt. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jentene skal på generalprøve mesteparten av lørdagsettermiddag. Skal vaske klær, innimellom tenkte jeg. Søndag skal vi vel ut en tur før det blir ballettforestilling!!! Gleder meg!!! Ikke noe er så herlig som å se sine håpefulle på scenen 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg tar kanskje yngste med på trening (det er lekerom der), for eldste skal noe om formiddagen. Jeg jobber kveld, og jeg må innrømme at jeg er skikkelig lei helgejobbing nå... Æsj! Svømmehallen har stengt i dag :-( Men vi får ta en tur på biblioteket i stedet da! 0 Siter
villbringebær Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hitil i dag har jeg vaska en klesvask, vært på butikken, baka fastelavensboller med knerten, vaska og skrubba kjøkkenet fra topp til tå, og nå skal jeg og knerten ut i akebakken. Etterpå skal jeg lage grøt til mann (som kommer hjem etter skift) og barn og så drar jeg og knerten i svømmehallen. Når vi kommer hjem derfra får vi besøk fra et vennepar med baby og da skal vi spise taco som mannen har laga istand, legge knerten etter en runde med ludo, og så skal vi fire voksne spille "ticket to ride" og gomle ostepop og drikke vin. Puh! Litt av en dag Men egentlig avslappende og herlig! I mårra håper jeg naboene stikker bortom på fastelavensboller på formiddagen. På ettermiddagen håper jeg på en skitur og så skal jeg rette oppgaver på kvelden 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hitil i dag har jeg vaska en klesvask, vært på butikken, baka fastelavensboller med knerten, vaska og skrubba kjøkkenet fra topp til tå, og nå skal jeg og knerten ut i akebakken. Etterpå skal jeg lage grøt til mann (som kommer hjem etter skift) og barn og så drar jeg og knerten i svømmehallen. Når vi kommer hjem derfra får vi besøk fra et vennepar med baby og da skal vi spise taco som mannen har laga istand, legge knerten etter en runde med ludo, og så skal vi fire voksne spille "ticket to ride" og gomle ostepop og drikke vin. Puh! Litt av en dag Men egentlig avslappende og herlig! I mårra håper jeg naboene stikker bortom på fastelavensboller på formiddagen. På ettermiddagen håper jeg på en skitur og så skal jeg rette oppgaver på kvelden Kor i svarte granskauen henter du all energien? 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Kor i svarte granskauen henter du all energien? Ritalin. 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Og det husker jeg godt, eldstemann på skoleball i konfirmasjonsdressen. Jeg grein litt jeg, synes han var blitt så stor og stilig der han sto i dressen. Ja Jeg er kry kan man si hehe. En hærlig gutt som har blitt stor, han er bare 8klassing men et hode høyere enn meg. Han stilte i storebrors konfirmasjonsdress.Passet perfekt Han hadde hatt det kjempemorro. Det var tydelig å se der han kom ut med et stort smil 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Så blir det nok fest en annen kveld. fester finnes det ofte ja, men ikke skoleball 0 Siter
villbringebær Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hitil i dag har jeg vaska en klesvask, vært på butikken, baka fastelavensboller med knerten, vaska og skrubba kjøkkenet fra topp til tå, og nå skal jeg og knerten ut i akebakken. Etterpå skal jeg lage grøt til mann (som kommer hjem etter skift) og barn og så drar jeg og knerten i svømmehallen. Når vi kommer hjem derfra får vi besøk fra et vennepar med baby og da skal vi spise taco som mannen har laga istand, legge knerten etter en runde med ludo, og så skal vi fire voksne spille "ticket to ride" og gomle ostepop og drikke vin. Puh! Litt av en dag Men egentlig avslappende og herlig! I mårra håper jeg naboene stikker bortom på fastelavensboller på formiddagen. På ettermiddagen håper jeg på en skitur og så skal jeg rette oppgaver på kvelden Jeg får energi av å gjøre positive ting! Jeg blir tiltaksløs av å gjøre ingenting... 0 Siter
villbringebær Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Kor i svarte granskauen henter du all energien? Svaret til meg selv over her skulle til deg ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ritalin. Da vurderer eg å begynne med det også. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg får energi av å gjøre positive ting! Jeg blir tiltaksløs av å gjøre ingenting... ''''Jeg blir tiltaksløs av å gjøre ingenting...'''' Jamen det er jo det som er så fantastisk med å gjøre ingenting! Ps! Eg er imponert, og egentlig litt misunnelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.