Gjest girasol - opprinnelig Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei der ute! Er det fortsatt andre som titter innom forumet her som henger og venter i Colombia om dagen? Nå er det over ett år siden vi fikk DVA i Colombia - snart 9 mnd.siden godkjenning. Og jeg kjenner at denne ventetiden tar på... Flere som sliter med venting om dagen eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/298408-andre-som-henger-og-venter-i-colombia-om-dagen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest campestre Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Heisann...jo, vi er mange om dagen som venter på nytt fra det sydlige Amerika :-) Det er nå 8 mndr siden godkjenning her i heimen, ellers må jeg si at det går forbausende godt i denne evige ventetiden. Har masse å henge fingrene i , jobber og koser meg...vet det ikke er noen trøst, men... Ellers kan jeg si, for å friste skjebnen, at forrige adopsjon var helt annerledes. Da hadde vi-til sammenligning av ventetid vært hjemme med prinsen vår i ett år !!!!!!!! nå... Så jeg er VELDIG innstilt på å vente lenge denne gangen, noe vi ikke fikk tid til forrige gang- da tok prosessen fra kontakt med bv til vi satt i Colombia 1 år og 3 dager........nå har det allerede gått 2 år og 1 mnd... Lykke til Vi venter med dere :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/298408-andre-som-henger-og-venter-i-colombia-om-dagen/#findComment-2413781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girasol - oppr. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Heisann...jo, vi er mange om dagen som venter på nytt fra det sydlige Amerika :-) Det er nå 8 mndr siden godkjenning her i heimen, ellers må jeg si at det går forbausende godt i denne evige ventetiden. Har masse å henge fingrene i , jobber og koser meg...vet det ikke er noen trøst, men... Ellers kan jeg si, for å friste skjebnen, at forrige adopsjon var helt annerledes. Da hadde vi-til sammenligning av ventetid vært hjemme med prinsen vår i ett år !!!!!!!! nå... Så jeg er VELDIG innstilt på å vente lenge denne gangen, noe vi ikke fikk tid til forrige gang- da tok prosessen fra kontakt med bv til vi satt i Colombia 1 år og 3 dager........nå har det allerede gått 2 år og 1 mnd... Lykke til Vi venter med dere :-) Hei campestre, hyggelig å se at det er flere igjen her inne som venter i Colombia sammen med oss Jeg synes, til motsetning fra deg, at ventetiden på nr.2 er langt hardere enn på nr.1... Jeg tror det er flere grunner til det... Hovedgrunnen er nok like vel at nå følger jeg med på alle mulige forum og ventelister (colombialista, dol, yahoo-gruppa) og all denne felles ventingen og forventningen gjør meg mye mere utålmodig, og minner meg på i hverdagen hva jeg venter på. I prossess nr.1 visste jeg ikke om hverken det ene eller det andre foraet... og vi hadde en søknad inne, men jeg var ikke egentlig klar over hva jeg kunne forvente... Nå kjenner jeg venteprossessen ut og inn, jeg kaster meg over colombialista når den kommer, jeg kjenner familiesituasjonen vår og vurderer det å få et lillesøsken som noe som absolutt tiden er inne for. Og jeg synes en ventetid som viser seg å være kanskje over dobbelt så lang som første gang er vaanskelig å forholde meg til!!... Nå har vi hatt papirene våre i Colombia i 13 mnd.og har vært godkjent i ICBF i snart 9 mnd. Og jeg er så klar for å høre noe!... Men tror og belager meg på nye 9 mnd.før vi hører mer om dikstrikt. Vi er visst ganske like langt i løypa da, det blir spennende å se, kanskje vi sees på ordentlig i Colombia om et års tid ;-) Ventehilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/298408-andre-som-henger-og-venter-i-colombia-om-dagen/#findComment-2413804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MieO Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vi blev godkända i Colombia i december -07. Fick veta det nu i januari. - Har bara startat och vänta på allvar... Vad gör man i väntan??? Vi har tänkt att försöka lära oss lite Spansk, men det kan vara tufft, när man jobbar heltid.. Har inte helt motiverat oss till det och sökt oss till en språkkurs ännu. I helgen var vi och såg på barnutstyr... Det tröttnar man kanske fort på, när man inte vet exakt hur gammal barnet är. Det sker mycket i utveckling och storlek på 0-35 månader... Kosligt om flera som väntar eller har fått kan komma med goda ideer om hur man tacklar väntan. Har förstått att vi bara är i början av en lång väntan... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/298408-andre-som-henger-og-venter-i-colombia-om-dagen/#findComment-2414020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.