Gå til innhold

Pølse på termos

Anbefalte innlegg

Gjest pølsetur i vente

Oppskriften er???

Jeg har skjønt at jeg trenger pølser og termos, men trekkes de i vanlig kjele og puttes i tom termos eller i varmt vann eller trekker dei vann i termosen eller hva gjør jeg.

Vil ikke ha vasse-pølser som har ligget i vann i tre timer siden vi reiste hjemmefra heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298458-p%C3%B8lse-p%C3%A5-termos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi pleier å trekke pølsene ca 5-7 min på platen først. Så putter vi dem i termos (uten vann). De er jo fuktige, varme og dampende når vi putter de i termos, og de holder seg godt.

Hvis jeg husker det, pleier jeg å "varme opp" termosen først.

Da tar jeg veldig varmt vann som helles ut rett før jeg tar oppi pølsene.

Minstejenta liker ikke så varme pølser og hennes pølser putter vi i folie og da er de akkurat passe varme for henne.

Annonse

Gjest må finne meg nytt nick og

Jeg ville gjort som Liliaceae sier - varmet termosen og hatt nytrukne pølser på tom termos. Husker jeg hadde pølser i kokende vann på termosen en gang, etter et par timer var de ikke spiselige....

har en følelse av det jeg og, kjører på deres forslag

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...