Gå til innhold

Fastelavn

Anbefalte innlegg

Gjest lizzenja
Skrevet

I dag tidlig sa sønnen min; Du mamma, vet du at det er fastelaven i dag.....?? Med et stooort smil.

Så nå er det boller i ovnen! :-) Ja ikke "boller i ovnen", men virkelige boller i ovnen, he-he. Og forventningsfulle, glade ansikter = stolt og glad mamma.

Mange som lager boller i dag?

Skrevet

Jupp, deigen står til heving nå, så det blir kos med boller her i huset senere :)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, har hatt med barna på skitur i formiddag, og nå står deigen til heving, så nå koser jeg meg med noe så sjeldent som en superhusmorfølelse.

Aliza1365380759
Skrevet

Nei, er dårlig med boller her, men så har ikke jeg barn heller, og samboeren er på jobb til sent i kveld. Teller det at jeg spiser fruktnøtt, er jo rosiner i den i det minste? :P

Skrevet

Nei, er dårlig med boller her, men så har ikke jeg barn heller, og samboeren er på jobb til sent i kveld. Teller det at jeg spiser fruktnøtt, er jo rosiner i den i det minste? :P

''Teller det at jeg spiser fruktnøtt, er jo rosiner i den i det minste?''

Betyr det at fruktnøtt går inn i dagsanbefalingen om 5 grønt om dagen?! ;o)

Aliza1365380759
Skrevet

''Teller det at jeg spiser fruktnøtt, er jo rosiner i den i det minste?''

Betyr det at fruktnøtt går inn i dagsanbefalingen om 5 grønt om dagen?! ;o)

Hvis det er krise, så teller den som både en og to av de fem, ja! :D Hehe, til mitt forsvar er jeg ofte oppe i både seks og sju om dagen, selv når en trekker fra fruktnøtten.. ;)

Gjest lizzenja
Skrevet

Ja, har hatt med barna på skitur i formiddag, og nå står deigen til heving, så nå koser jeg meg med noe så sjeldent som en superhusmorfølelse.

"..så nå koser jeg meg med noe så sjeldent som en superhusmorfølelse."

Det er akkurat det jeg også gjør :-) Ha en fin søndag!

Skrevet

Nei, tror ikke ungene har fått med seg at det er fastelavn og bolletid heller. Like greit for akkurat nå gidder jeg ikke. :o)

villbringebær
Skrevet

Knerten og jeg bakte boller med vaniljekrem i går, og i dag pynte vi dem med sjokoladekrem. Du verden de var gode - og mektige! :o Vi greide bare én hver ;-)

Og hele familien kosa seg med boller før mannen måtte på seinvakt kl.14.30 :)

Skrevet

Ble ingen boller her,men snuppen har pyntet bjørkeris.

Kjempe koslig! :0)

Gjest lizzenja
Skrevet

Jupp, deigen står til heving nå, så det blir kos med boller her i huset senere :)

Ja, skikkelig kos med sånne dager! Gir så god følelse. Vi fyrer i peisen, og sneen formelig laver ut utenfor, skikkelig kos! Ha en fortsatt fin søndag!

Gjest lizzenja
Skrevet

Ble ingen boller her,men snuppen har pyntet bjørkeris.

Kjempe koslig! :0)

Ja det er kjempefint med fastelavensris, ha en fortsatt fin søndag :-)

Gjest lizzenja
Skrevet

Knerten og jeg bakte boller med vaniljekrem i går, og i dag pynte vi dem med sjokoladekrem. Du verden de var gode - og mektige! :o Vi greide bare én hver ;-)

Og hele familien kosa seg med boller før mannen måtte på seinvakt kl.14.30 :)

Sjokoladekrem, det var en ny variant (for meg). Sikkert kjempegodt! Ha en fortsatt fin søndag dere også.

Gjest lizzenja
Skrevet

Nei, tror ikke ungene har fått med seg at det er fastelavn og bolletid heller. Like greit for akkurat nå gidder jeg ikke. :o)

Ja, noen dager er det greit å tie om sånt ;o) Ha en fin søndagskveld!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...