Gå til innhold

Hva syns dere om disse klærne?

Anbefalte innlegg

Gjest 5-årsmamma

http://www.linus-lotta.no

Side 1 i vårkatalogen.

Hva syns dere om skjørtet/kjolen og tilbehøret? Er det pent, eller litt "glorete"? Kjempefint, fint, litt fint eller stygt?

Heller i såfall mot skjørtet, toppen og en hvit jakke + hvit, tynn strømpebukse. 17. maiantrekk til 5-åring. Usikker på smaken min i dag. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298553-hva-syns-dere-om-disse-kl%C3%A6rne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 5-årsmamma

Ja, det var de jeg mente (klarte ikke å legge ut linken direkte til antrekket, hvordan gjør man det?). Heller nok mer til skjørtet enn til kjolen.

De andre du viser til, syns jeg kanskje er litt "too much".

Ellers er det mange kjoler/antrekk i katalogen jeg liker, til hverdagsbruk. Men til festbruk syns jeg det jeg viste til i hovedinnlegget var ok... :o)

Annonse

Ja, det var de jeg mente (klarte ikke å legge ut linken direkte til antrekket, hvordan gjør man det?). Heller nok mer til skjørtet enn til kjolen.

De andre du viser til, syns jeg kanskje er litt "too much".

Ellers er det mange kjoler/antrekk i katalogen jeg liker, til hverdagsbruk. Men til festbruk syns jeg det jeg viste til i hovedinnlegget var ok... :o)

Du høyreklikker på bildet og får opp en meny, nederst står det Egenskaper. Klikk der og i ruta du får opp står det en lenke, kopier denne og lim den inn i adressefeltet øverst på skjermen - da får du opp bare bildet.

Gjest 5-årsmamma

Du høyreklikker på bildet og får opp en meny, nederst står det Egenskaper. Klikk der og i ruta du får opp står det en lenke, kopier denne og lim den inn i adressefeltet øverst på skjermen - da får du opp bare bildet.

Takk. :o)

Jeg kopierte bare fra adressefeltet, men da kom jeg bare til hovedsiden. Men nå vet jeg hvordan det gjøres, takket være deg. :o)

villbringebær

Den øverset linken med det hvite og røde antrekket er nyydelig!!

Det andre antrekket er ikke like fint... men ikke stygt og glorete fordet! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...