hulkert Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Hva pokker er problemet? Hvis jeg ønsker å være samboer med mine tre kjærester, så er det ingen som stopper meg fra det i dagens samfunn. Hvis jeg absolutt ønsker å sverge evig troskap til alle disse, så kan jeg jo lage min egen lille seremoni uten statlig innblanding. Huset vi har kjøpt sammen har vi skrevet deleierkontrakt på. Vi kan få barn, leve sammen, gjøre hva vi vil - trenger ikke noen lovendring for det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Der tar du grundig feil i allefall hvis du skal bo i Norge. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Ja, det kan dere, så lenge dere ikke vil gifte dere - så hva er problemet? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Man kan leve som man vil, Men jeg tror ikke det vil bli lett for evt barn. Jeg tror ikke dagens samfunn er så frigjort. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Ja, det kan dere, så lenge dere ikke vil gifte dere - så hva er problemet? Tror det var det som var poenget. Er det ikke Unge Venstre som har fremmet forslag om å gjøre ekteskapsloven ikke bare kjønnsnøytral, men også ubegrenset mht hvor mange man ønske å gifte seg med? 0 Siter
Jølsen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Man kan leve som man vil, Men jeg tror ikke det vil bli lett for evt barn. Jeg tror ikke dagens samfunn er så frigjort. Når man bruker ordet flerkoneri, vil jo det si at man er gift med fler. Det er ikke tillat i følge norsk lov. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Når man bruker ordet flerkoneri, vil jo det si at man er gift med fler. Det er ikke tillat i følge norsk lov. Ja, men du skjønte vel hva hun mente du også... 0 Siter
Jølsen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Ja, men du skjønte vel hva hun mente du også... Ja, det er kanskje ikke illegalt å være prostituert i Norge. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Ja, det er kanskje ikke illegalt å være prostituert i Norge. Tror ikke helt du vet hva du snakker om... 0 Siter
Jølsen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Tror ikke helt du vet hva du snakker om... Joda, jeg synes bare det blir samme sak. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Joda, jeg synes bare det blir samme sak. Blir ikke det samme, prostituerte tar betaling. Disse tre var jo kjærester. Men jeg synes ikke noe om det jeg heller... 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Blir ikke det samme, prostituerte tar betaling. Disse tre var jo kjærester. Men jeg synes ikke noe om det jeg heller... Jeg vet prostituerte tar betaling, og at det ikke er akkurat det samme kanskje, men synes det blir det samme likevel jeg, det er bare horer som ville bodd sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.