Gjest Lollipop2 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Flere enn meg som ble deprimert av det programmet? 0 Siter
Spirello Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 ja.. synes så synd på hn gamle mannen at jeg fikk helt vondt : ( 0 Siter
Mista nikket Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Har sett det programmet kun 1 gang og ser ikke noe humor eller noen herligste i der. Har sett reklamen for det også. Spesielle mennesker blir intervjuet og jeg synes det går på bekostning av de. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er enig med dem som mener at disse intervjuene ofte går på bekostning av spesielle personer som ikke oppfatter at de blir latterliggjort. Jeg har flere ganger vridd meg i sofaen og tenkt at dette ikke er helt riktig. Men hva var spesielt med gårsdagens program (jeg så det ikke)? 0 Siter
Gjest Lollipop2 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er enig med dem som mener at disse intervjuene ofte går på bekostning av spesielle personer som ikke oppfatter at de blir latterliggjort. Jeg har flere ganger vridd meg i sofaen og tenkt at dette ikke er helt riktig. Men hva var spesielt med gårsdagens program (jeg så det ikke)? Det var med en mann på 91 år som hadde mistet huset sitt i brann. Han var tydligvis senil dement og bodde på en søppelplass. Han skulle på egenhånd bygge opp huset sitt i løpet av 9 år. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 De første programmene var fine synes jeg, men nå er jeg enig med dere. Han stakkaren som bodde på en søppelplass og drev "skraphandel" var det jo også bare synd på i grunnen. 0 Siter
Kalevala Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg reagerte på innslaget med 91-åringen. Han var så god, og spesielt ille syntes jeg det var at de sendte det han sa om "slektningen" sin. Det var tydelig at mannen selv ikke tenkte over at han var med i et TV-program. 0 Siter
Gjest Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Hva var det som gikk? Nå fikk jeg ikke med meg prg. i går.. Men, er det ikke de som blir intervjuet som selv har tatt kontakt med tvnorge og meldt seg på da?? Det er iallefall sånn jeg har oppfattet det.. 0 Siter
Gjest Lollipop2 Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Jeg reagerte på innslaget med 91-åringen. Han var så god, og spesielt ille syntes jeg det var at de sendte det han sa om "slektningen" sin. Det var tydelig at mannen selv ikke tenkte over at han var med i et TV-program. At de ikke kunne klippe vekk det han sa om han andre er ille ja. Burde klages inn til noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.