Gå til innhold

Norges Herligste i går

Anbefalte innlegg

Gjest Lollipop2
Skrevet

Flere enn meg som ble deprimert av det programmet?

Skrevet

ja.. synes så synd på hn gamle mannen at jeg fikk helt vondt : (

Skrevet

Har sett det programmet kun 1 gang og ser ikke noe humor eller noen herligste i der. Har sett reklamen for det også. Spesielle mennesker blir intervjuet og jeg synes det går på bekostning av de.

Skrevet

Jeg er enig med dem som mener at disse intervjuene ofte går på bekostning av spesielle personer som ikke oppfatter at de blir latterliggjort. Jeg har flere ganger vridd meg i sofaen og tenkt at dette ikke er helt riktig.

Men hva var spesielt med gårsdagens program (jeg så det ikke)?

Gjest Lollipop2
Skrevet

Jeg er enig med dem som mener at disse intervjuene ofte går på bekostning av spesielle personer som ikke oppfatter at de blir latterliggjort. Jeg har flere ganger vridd meg i sofaen og tenkt at dette ikke er helt riktig.

Men hva var spesielt med gårsdagens program (jeg så det ikke)?

Det var med en mann på 91 år som hadde mistet huset sitt i brann. Han var tydligvis senil dement og bodde på en søppelplass. Han skulle på egenhånd bygge opp huset sitt i løpet av 9 år.

Skrevet

De første programmene var fine synes jeg, men nå er jeg enig med dere. Han stakkaren som bodde på en søppelplass og drev "skraphandel" var det jo også bare synd på i grunnen.

Skrevet

Jeg reagerte på innslaget med 91-åringen. Han var så god, og spesielt ille syntes jeg det var at de sendte det han sa om "slektningen" sin. Det var tydelig at mannen selv ikke tenkte over at han var med i et TV-program.

Skrevet

Hva var det som gikk?

Nå fikk jeg ikke med meg prg. i går.. Men, er det ikke de som blir intervjuet som selv har tatt kontakt med tvnorge og meldt seg på da?? Det er iallefall sånn jeg har oppfattet det..

Gjest Lollipop2
Skrevet

Jeg reagerte på innslaget med 91-åringen. Han var så god, og spesielt ille syntes jeg det var at de sendte det han sa om "slektningen" sin. Det var tydelig at mannen selv ikke tenkte over at han var med i et TV-program.

At de ikke kunne klippe vekk det han sa om han andre er ille ja. Burde klages inn til noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...