Gå til innhold

Møtte barnefaren på fest...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blikkboks

Hei ArabianStar!

Dette er vel ikke det største problemet jeg har hørt om. Men mulig om det skjer titt og ofte (sånn jeg leste innlegget ditt, så virket det som om det er denne ene gangen dere blåser opp til en stor sak).

Besteforeldrene på pappansside, ser sikkert ikke barnebarnet sitt allverden di heller, så på sånn måte, var jo dette både sundt for barn og besteforeldrene.

Din venninne har vel strengt tatt ikke så veldig mye med hva hennes x gjør, så lenge det ikke er helsefarlig eller skadelig for barnet på noen måte.

Nei, jeg skjønner at det kan bli vannskelig å sammarbeide, når terskelen for "drama" er såpass liten.

Jeg ville rådet venninnen din til å kjempe di store sakene i årene som kommer, og se i mellom fingrene på di små sakene. Det tror jeg faktisk både hun og barnet hennes kommer best utav på sikt.

Lykke til.

Annonse

Barna var trygt og godt plassert hos besteforeldre - hva er problemet? Jeg vet ingenting om hvorfor han velger å gå ut akkurat denne helgen - men det betyr ingenting. Dersom han vil gå ut, er det ingenting i veien for det, så lenge ungene har det bra! Nå forutsetter jeg at han er i form til å ta seg av dem, i alle fall litt uttpå dagen derpå, og at han har tilbrakt tid med dem tidligere på dagen - og jeg regner med at dette ikke skjer HVER gang han har dem ei helg.

Uansett: Ingen grunn til å bli hysterisk.

Mener

Persille1365381127

Jeg ser ikke problemet, med mindre dette skjer hver gang eller han ikke klarer å gå en helg uten å feste.

Besteforeldrene (hans foreldre) ser jo ikke barnet annet enn når han har samværshelg, antar jeg? Da er det fint at de også får litt alenetid med den lille.

''Besteforeldrene (hans foreldre) ser jo ikke barnet annet enn når han har samværshelg, antar jeg? Da er det fint at de også får litt alenetid med den lille.''

Egentlig et veldig godt poeng! Foreldrene til eksen har jo aldri med seg Billa alene åp hytteturer osv - fordi både han og jeg vil ha helgene våre.

Vi får det til på et vis innimellom, ved at de reiser opp noen dager i forveien eller noe sånt - både med hans og mine foreldre, og det tror jeg er verdifullt for dem alle tre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...