Gå til innhold

Christian Anker: nytt forum?


Gita

Anbefalte innlegg

Jeg venter spent på svar om hva du bestemmer deg for angående forslaget om et nytt forum for oss som har hatt en eller flere spontanaborter.

Hva sier du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, lege

Hei Gita !

Kan du eller andre tenke dere å passe på en slik gruppe slik at de som benytter den blir tatt imot på en hyggelig måte?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gita !

Kan du eller andre tenke dere å passe på en slik gruppe slik at de som benytter den blir tatt imot på en hyggelig måte?

Vennlig hilsen

Christian Anker,

jeg lurer på hva du mener med "passe på en slik gruppe slik at de som benytter den blir tatt imot på en hyggelig måte"?

Jeg tror at man kan forsøke å passe på i starten slik at man får innarbeidet en viss "kultur", men det er vel de færreste av oss som har lyst til å binde seg som "påpasser" på sikt.

Jeg kan gjerne bidra til å passe litt ekstra på i starten, ønske folk velkommen, få i gang diskusjoner osv. - evt. si ifra til Doktoronline dersom det ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde ikke vært dumt med et slikt forum.

Har det vært snakk om at det skal komme?

Håper det...

Bra synes jeg ang. forslag om en egen "spontanabort-gruppe"

Etter 4 av dem har jeg kjent på kroppen hva det kan gjøre med en både fysisk og psykisk.

For ikke og snakke om hvor tøft det er og klare et svangerskap etterpå.

For mange er det 9 mnd psykisk tortur.

Jeg har vært en av få heldige som faktisk hadde en flott støtte, med tett oppfølging.

Men UL en gang i uka er 2-3 gode dager. og 4-5 i helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Monna Nordhagen, daglig leder

Hei!

Takk for svar og interesse. Christian kommer sikkert til å svare på dette, men han har tatt seg en ukes velfortjent ferie og er ikke tilbake før neste uke.

Når det gjelder hva som kreves for å dra i gang et forum er det først og fremst noen som selv ønsker å diskutere sin situasjon og dele erfaringer, og som har tenkt å være aktive en stund. Det er trist hvis noen kommer inn på et forum på Doktor Online med sine bekymringer og meninger og "roper ut i intet". Denne typen forum som ikke har leger som svarer er helt avhengige av et par ildsjeler som fødselshjelpere - forhåpetligvis til egen glede og nytte også. Når et forum først er godt i gang er det alltid noen som er inne å bidrar.

Men, som sagt, Christian er den rette til å svare, og så lenge så håper jeg dere blir hos oss likevel...

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...