Gå til innhold

Pannekaker med vri

Anbefalte innlegg

I pannekaker kan du sikkert fylle i hva som helst!

Pølser, stekt kjøtt (kylling?), salat, diverse grønnsaker....litt tacokjøtt? Men da må pannekakene ikke være søte! Tipper barna mine hadde likt pølsebiter og mais i pannekakene.

Men det er veldig godt med banan i! Da blir det mer som en dessert.

Her i huset fyller vi pannekakene med stekte pølsebiter og bacon , og heller over godt med lønnesirup !! nam , nam :)

Skal vi ha pannekaker som dessert , lager jeg dem tynnere og søtere . Fylles med f. eks is og frukt.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• hare1365380455

5

• mrxx

4

• cizz

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Melkekaker er ikke det samme som pannekaker. Min eks-svigermor lage melkekaker og de så ut som pannekaker, men jeg lurer på om det ikke var noe surmelk i dem? De smakte litt som sveler tror jeg.

De kakene vi kaller melkekaker er tynne og uten surmelk.

Lapper lages av surmelk. De er litt tykkere og mindre enn sveler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...