Gå til innhold

Asiatisk unge med grå øyne!

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret mor

Vesla mi ble født i oktober, 8 uker før termin. Jeg er 100% asiatisk og det er mannen min også, brunøyde begge to selvfølgelig. Likevel har ungen vår mørkegrå øyne!!! Min manns familie påstår jeg har vært utro, men det har jeg ikke! Mannen min sliter veldig med å tro meg. Hvorfor har ikke vesla mi brune øyne som sine foreldre? Kan hun ha en øyesykdom jeg ikke vet om? Kan vi ta en test for å bevise at ungen er hans?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298875-asiatisk-unge-med-gr%C3%A5-%C3%B8yne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mener jeg

Brunfargen kommer ikke alltid frem med det samme, det kan ta måneder og år før den bestemte fargen kommer. Jeg tror mange brunøyde blir født blå/grå-øyde, jeg kjenner faktisk noen selv.

Selvsagt kan du få tatt en gen-test. I første omgang ville jeg ha forhørt meg hos en (barne)lege, kanskje h*n kan overbevise din mann og hans familie. For en kinkig og ekkel situasjon for deg. Håper det ordner seg, lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...