Gå til innhold

3. klassingen har fått sin første kjæreste!

Anbefalte innlegg

Hun er nå kjæreste med en gutt i klassen. En kjempesøt og koselig gutt, så mor er veldig fornøyd :)

Jeg har prøvd å høre litt med henne hva det faktisk innebærer å være kjærester når man er 8 år, og ble beroliget.

De bare leker sammen. Etter litt lirking for å prøve å unngå direkte spørsmål har jeg fått forståelse for at det ikke noe kyssing eller noe slikt. *Phu!*

Litt søte er de nå da...

Fortsetter under...

Poden vår har vært forelska i samme jenta siden barnehagen :-) Men de er ikke kjærester, da. Veslepoden, derimot, hadde kjæreste allerede da han var tre år (inntil bestekompisen "stjal" kjæresten hans).

Selv hadde jeg kjæreste - med sussing - i barnehagen. På ett tidspunkt fant jeg og ei venninne ut at det ikke var vits i å krangle om hvem som skulle være kjæresten hans (han var populær, hadde så fine, gule krøller) - så vi satt bak en stein og susset han annenhver gang. Han har i voksen alder referert til denne tida som "den beste i hans liv" ;-)

Poden vår har vært forelska i samme jenta siden barnehagen :-) Men de er ikke kjærester, da. Veslepoden, derimot, hadde kjæreste allerede da han var tre år (inntil bestekompisen "stjal" kjæresten hans).

Selv hadde jeg kjæreste - med sussing - i barnehagen. På ett tidspunkt fant jeg og ei venninne ut at det ikke var vits i å krangle om hvem som skulle være kjæresten hans (han var populær, hadde så fine, gule krøller) - så vi satt bak en stein og susset han annenhver gang. Han har i voksen alder referert til denne tida som "den beste i hans liv" ;-)

Heldige gutten!

Vår mellomste har også hatt kjærste siden barnehagen, og det var også sussing og kosing hele tiden.

Eldstemor har aldri hatt det, og har frem til nå syntes det var bare ekkelt med gutter. Tydelig at hun begynner å bli eldre, selv om dette så langt virker veldig uskyldig.

Hun har nå laget Valentines kort til ham, og han har visstnok kjøpt en gave til henne...

De er nå søte også da.

Heldige gutten!

Vår mellomste har også hatt kjærste siden barnehagen, og det var også sussing og kosing hele tiden.

Eldstemor har aldri hatt det, og har frem til nå syntes det var bare ekkelt med gutter. Tydelig at hun begynner å bli eldre, selv om dette så langt virker veldig uskyldig.

Hun har nå laget Valentines kort til ham, og han har visstnok kjøpt en gave til henne...

De er nå søte også da.

''Hun har nå laget Valentines kort til ham, og han har visstnok kjøpt en gave til henne... De er nå søte også da.''

Den som kunne få tilbake denne søte uskylden, da :-)

Annonse

Jentungen min (6 år)kom hjem fra barnehagen på fredag og ville at Anders skulle komme hjem etter barnehagen for de hadde blitt kjærester. Desverre skulle vi på hytta, men avtalte med pappa'n til Anders at vi skulle ringes mandag.

I løpet av helgen blir hun "forhørt" av tantene sine; det var Anders som spurte henne, det var ham hun hadde mest lyst til å være kjæreste med, og de skulle ikke kysse men kanskje gi hverandre en klem.

Mandag morgen leverer jeg i bhg, og der sitter Anders klar på en stol rett innafor døra og venter. Der hadde han sittet i 15 minutter sa assistenten i bhg.

DET må da være litt av en kjærlighetserklæring fra en gutt på 5,5 år. Sitte stille på en stol i ett kvarter ;-)

Jentungen min (6 år)kom hjem fra barnehagen på fredag og ville at Anders skulle komme hjem etter barnehagen for de hadde blitt kjærester. Desverre skulle vi på hytta, men avtalte med pappa'n til Anders at vi skulle ringes mandag.

I løpet av helgen blir hun "forhørt" av tantene sine; det var Anders som spurte henne, det var ham hun hadde mest lyst til å være kjæreste med, og de skulle ikke kysse men kanskje gi hverandre en klem.

Mandag morgen leverer jeg i bhg, og der sitter Anders klar på en stol rett innafor døra og venter. Der hadde han sittet i 15 minutter sa assistenten i bhg.

DET må da være litt av en kjærlighetserklæring fra en gutt på 5,5 år. Sitte stille på en stol i ett kvarter ;-)

''DET må da være litt av en kjærlighetserklæring fra en gutt på 5,5 år. Sitte stille på en stol i ett kvarter ;-)''

Helt klart :-)

Håper han fikk en klem i belønning. Han må virkelig være alvorlig forelsket :-)

Gjest Tror jeg dropper nicket akkurat nå..

Og min 13-årige sønn har stått opp og gått på skolen 35 minutter tidligere enn han behøver hele dette skoleåret bare for å få treffe kjæresten litt ekstra før skolen begynner. Hver dag :-) De er søte,- antageligvis ikke fullt så uskyldige som de ungene dere andre skriver om her,- men håper det er "uskyldig" nok...

Fantastisk! Hva gjør man ikke for kjærligheten :)

Annonse

Fantastisk! Hva gjør man ikke for kjærligheten :)

8-åringen min derimot vil ikke høre snakk om jenter i det hele tatt. Og ser han noen som kysser gjemmer han seg under sofaen og hyyler neeeei! fyyyysj!

-så noe særlig til kjæreste-emne er ikke han foreløpig.

Får håpe jenta di har mer flaks med sin kjæreste ;-)

8-åringen min derimot vil ikke høre snakk om jenter i det hele tatt. Og ser han noen som kysser gjemmer han seg under sofaen og hyyler neeeei! fyyyysj!

-så noe særlig til kjæreste-emne er ikke han foreløpig.

Får håpe jenta di har mer flaks med sin kjæreste ;-)

De er absolutt enige om dette, hun og han.

Jeg snakker med ham innimellom, og han er en knakande grei gutt - kunne godt tenkt meg ham som svigersønn en dag ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...