jubalong70 Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jeg fikk en ny lap-top i julegave fra mannen min. Og så langt er jeg veldig fornøyd. Men, i det siste har f-tasten blitt så veldig treig. Jeg skriver etter touch-metoden, og det går rimelig fort. Da er det frustrerende å nesten alltid måtte stoppe opp for å få med seg f'en. Er dette noe jeg kan klage på? PC'n er kjøpt via komplett.no. og er en Fujitsu Siemens. 0 Siter
Helmi Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Du har sikkert fått noe rusk under tasten. Hvis du løsner "dekselet" på tasten ved å dra den rett opp, vil du kunne se om det er noe der. Det er ikke alltid mulig å se det en gang, som oftest hjelper det bare å løfte på det og blåse der litt... 0 Siter
Kalevala Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Dette har hendt flere ganger med min 2 år gamle laptop også. Det skjer typisk når det har kommet noe rusk under tasten. Du bør nok bare ta den av, fjerne rusket - og sette den på igjen. Jeg hadde 3 løse taster liggende ved siden av PC'n til jeg fant denne guiden. Da klarte jeg å sette dem på igjen: http://www.laptoprepair101.com/laptop/2007/03/20/key-fell-off-keyboard/ 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Dette har hendt flere ganger med min 2 år gamle laptop også. Det skjer typisk når det har kommet noe rusk under tasten. Du bør nok bare ta den av, fjerne rusket - og sette den på igjen. Jeg hadde 3 løse taster liggende ved siden av PC'n til jeg fant denne guiden. Da klarte jeg å sette dem på igjen: http://www.laptoprepair101.com/laptop/2007/03/20/key-fell-off-keyboard/ Sånn, skal vi se: ffffffffffffffff asofidfasdfadfasdfasdfasdf. HURRA!!!!! Det funket Tusen takk for hjelpen 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Du har sikkert fått noe rusk under tasten. Hvis du løsner "dekselet" på tasten ved å dra den rett opp, vil du kunne se om det er noe der. Det er ikke alltid mulig å se det en gang, som oftest hjelper det bare å løfte på det og blåse der litt... Jepp!!!! Det funket. Nå kan jeg ffffffff så mye jeg bare vil, og så fffffffort jeg bare vil 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Hva er touhc-metoden? At man bruker alle fingrene på en bestemt måte på tastaturet. Da går det kjapt å skrive Lærte det i maskinskrivingsklassen på ungdomsskolen - i urtiden 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.