Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle møbelbutikker har vel køyesenger? Sjekk evt. bruktmarkedet, der finner du garantert noe! Ungene har en hos min kjære, tidligere hadde de den hos meg da de delte rom der, kostet 500,- brukt, helt fin og trehvit var den da (nå er den grønn etter å ha vært blå og lilla).

Alle møbelbutikker har vel køyesenger? Sjekk evt. bruktmarkedet, der finner du garantert noe! Ungene har en hos min kjære, tidligere hadde de den hos meg da de delte rom der, kostet 500,- brukt, helt fin og trehvit var den da (nå er den grønn etter å ha vært blå og lilla).

Jeg trodde også at å få tak i køyeseng skulle være "a walk in the park", men dengang, ei! På møbelbutikkene her har de to typer - den ene er i ubehandlet furu og ser skikkelig dårlig ut, og den andre er veldig fin, hvit og romantisk - og poden på fire proklamerte straks at den ville han IKKE ha. Var på ei bruktsjappe i helga - intet. *sukk*.

....Tror jeg må høre med søsteren om vi ikke skal ta Hiacen hennes og kjøre oss en tur til Trondheim...

Annonse

Jeg trodde også at å få tak i køyeseng skulle være "a walk in the park", men dengang, ei! På møbelbutikkene her har de to typer - den ene er i ubehandlet furu og ser skikkelig dårlig ut, og den andre er veldig fin, hvit og romantisk - og poden på fire proklamerte straks at den ville han IKKE ha. Var på ei bruktsjappe i helga - intet. *sukk*.

....Tror jeg må høre med søsteren om vi ikke skal ta Hiacen hennes og kjøre oss en tur til Trondheim...

Bruktmarkedet da?

Naboen min kjøpte en på finn.no for ikke så lenge sida. Helt streit i furu. De malte den hvit, og den blei kjempefin. :)

Skal se om jeg får tak i en brukt og male den. Poden har ei fin blåfarge på den ene veggen på rommet sitt (fontene, tror jeg den heter) - den hadde blitt fin på senga, tror jeg.

Annonse

Vi kjøpte senga "Hemnes" på Ikea. Den er pen og solid. God barnesikring oppe. Kjempefornøyd med den. Kostet 2250,- med bunn, men man må kjøpe madrasser i tillegg.

Har sett på den - den ser veldig OK ut. Men nå bor jeg dessverre ikke nær Ikea - og skal man bestille, koster jo frakten skjorta. Dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...