bibben Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Ønsker dere alt godt og krysser fingrene for et oppløftende resultat ) 0 Siter
Luska Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Krysser fingrene og håper resultatene er positive. ) 0 Siter
janeymor Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 jeg er også med og krysser fingre for dere! 0 Siter
Mirabell Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Lykke til! Tenker på dere og krysser fingre!! 0 Siter
Gjest klaymen Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Krysser fingre og tenker på dere 0 Siter
KaVa Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Tusen takk for alle kryssede fingre, tær, hårstrå, armer, bein og andre kroppsdeler. :-) Fikk kortrapport fra mannen min (som er på sykehuset med vesla). Vesla har vokst 4 cm på ti uker!!! Hun vokste ikke en millimeter på ett år - og nå har hun altså vokst 4 cm. Det må vel være det som kalles en "vekstspurt"? 0 Siter
Mirabell Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Tusen takk for alle kryssede fingre, tær, hårstrå, armer, bein og andre kroppsdeler. :-) Fikk kortrapport fra mannen min (som er på sykehuset med vesla). Vesla har vokst 4 cm på ti uker!!! Hun vokste ikke en millimeter på ett år - og nå har hun altså vokst 4 cm. Det må vel være det som kalles en "vekstspurt"? 4 cm på 10 uker!! Hun har vel en genetisk høyde som hun er programmert til å oppnå, og nå må hun ta igjen voksingen etter at den ble bremset under behandlingen! (En høyst uvitenskapelig teori, he he!) 0 Siter
KaVa Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 4 cm på 10 uker!! Hun har vel en genetisk høyde som hun er programmert til å oppnå, og nå må hun ta igjen voksingen etter at den ble bremset under behandlingen! (En høyst uvitenskapelig teori, he he!) Tror ikke du er så langt unna sannheten :-) Legene sa at det ofte var slik: Når virkningen av cellegiften var ute av kroppen, ville kroppen reagere med å forsøke å "ta igjen" det tapte. Likevel vet vi at vesla ikke vil bli så høy som hun genetisk sett ville blitt uten sykdommen, først og fremst pga strålebehandlingen mot magen (og dermed ryggsøyla.). Så nå håper jeg at hun har arvet min manns høydegener - og ikke mine ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Alt som kan krysses skal krysses for henne. Og som hun har vokst!!! 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Alt som kan krysses er nå krysset! Lykke til!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.