Gå til innhold

Årets influensa har tatt grep.

Anbefalte innlegg

Så har vi fått influensaen i hus, guttungen ligger rett ut med ryggsmerter og 40 i feber og tror han er døden nær.

Nå gjenstår det å se om vi voksne skal bli utslått i vinterferien som vi alle har gledet oss til fordi vi alle har fri hele uka.

Har snakket med legevakta og fikk bekreftet at influensaen er kommet her vi bor :((

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299312-%C3%A5rets-influensa-har-tatt-grep/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uuæææh!!! Vi reiser fra Trøndelag i morgen, og vi skal IKKE ha med oss noen influensabasselusker på vinterferie altså!!!

Håper dere slipper det.

Ser ut til at influensaen slår til hardt og brutalt i år med inen forvarsel.

Guttungen fikk plutselig feber i går kveld uten å ha hatt forkjølelse, halsvondt osv..

Nå er det bare såvidt han klarer å sitte oppreist i lenestol en bitteliten stund.

Han har ligget i fanget mitt å sett halve farmen nå.

Sikker på at vi kunne stekt egg på ryggen hans.

Huff det lover ikke godt for vinterferien vår:(

hidi, the scorpion

Håper dere slipper det.

Guttungen fikk plutselig feber i går kveld uten å ha hatt forkjølelse, halsvondt osv..

Nå er det bare såvidt han klarer å sitte oppreist i lenestol en bitteliten stund.

Stakkars, lille gutt, det er hardt å være syk! Men husker fra min egen barndom, at mors hånd og omsorg, lettet børen betraktelig!

Ser dårlig ut for vinterferie, så dere får planlegge koselige aktiviteter innendørs ;) Det beste du kan håpe er at èn i familien er oppegående.....;(

God bedring til sønnen din ;)

Annonse

Stakkars, lille gutt, det er hardt å være syk! Men husker fra min egen barndom, at mors hånd og omsorg, lettet børen betraktelig!

Ser dårlig ut for vinterferie, så dere får planlegge koselige aktiviteter innendørs ;) Det beste du kan håpe er at èn i familien er oppegående.....;(

God bedring til sønnen din ;)

Ja vrææl tenk om vi voksne ligger i hver vår stol igjen mens guttungen med sin ville fantasi er oppegående:(

Husker dette med skrekk og gru for noen år tilbake for da var det akkurat sånn.

Håper dere slipper det.

Uff og uff. Ja, ja vi får nå bare reise så får vi se hva vi bringer med oss sørover.

God bedring til gutten.

Gjest det er så vondt

Uff og uff. Ja, ja vi får nå bare reise så får vi se hva vi bringer med oss sørover.

God bedring til gutten.

Influensaen er allerede på gang her i sørnorge også. Nå har både jeg og barnet lagt rett ut i en uke i feber!

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202936047' post='3804968]

God bedring - håper at resten av familien "hold sæ på fotan". Knapt noe er kjipere enn å bli liggende i ferien :(

Takker for det! Han er mye bedre i dag, men har fått en stygg hoste og her jeg bor går det kikhoste:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...