Gå til innhold

Bjørn Dæhlie skirenn

Anbefalte innlegg

Gjest Takk om noen kan hjelpe meg

Er det noen som kan hjelpe meg med datoen for når dette skirennet skal være???

Har en liten en som vil være med.

Har sett at det skal være renn igjen i år, men husker som sagt ikke datoen. Og ikke finner jeg det i RB heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299373-bj%C3%B8rn-d%C3%A6hlie-skirenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved litt googling fant jeg kjapt 9. mars:

http://www.langrenn.com/moetes-til-sprintduell.4457778-1743.html

Tuusen takk.

Prøvde å søke på nettet først jeg også, men fant ikke noe. Var visst dårlig på det der.

Igjen takk for hjelpa.

Dit vil vi og ... Vet du om man må forhåndspåmelde eller om det bare er å møte opp??

Tidligere har det bare vært å møte opp, så er nok det i år også. Vi skulle dit for 2 år siden, men da ble barnet vår sykt, så da gikk det ikke.

Men i år prøver vi igjen.

Er jo fortsatt nesten 1 måned til det er, så regner med at det står noe om det i lokalavisa når det nærmer seg. Så jeg får prøve å holde øynene åpne for det. Kanskje vi ses der da, hehe.

Dit vil vi og ... Vet du om man må forhåndspåmelde eller om det bare er å møte opp??

Man møter bare opp i Nannestad på selve dagen 9. mars. Man starter selv når man vil mellom 13 og 15 (registrerer og betaler først) - det er hele greia :-)

Det er skiltet fra alle mulige kanter man kommer fra - garantert.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...