Gå til innhold

Hallo, hvor er alle sammen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Nei skitt, var jeg på adopsjon. Det var ikke meningen, jeg gikk inn fra 100 nyeste jeg. Å, det er en av grunnen til at jeg bruker Dol mindre, jeg ser ikke hvor jeg befinner meg.

Beklager, det var ikke meningen. Jeg skal ikke adoptere, men er stolt fadder til mi lille kusine som er adoptert :o)

Gjest movenpink

Enig med deg nattfuglen! Savner det jeg også. Kanskje kan vi alle ta et tak for å blåse liv i forumet igjen? Vi har mye å lære av hverandre. Debatter og diskusjoner får oss til å tenke. Det er også gøy med en ordentlig diskusjon i blant! Slik som den tråden om hva som var etisk riktig å gjøre for en adoptivsøker som ble gravid rett før hun og mannen skulle hente et barn. Det var kjempeinteressant å følge med på den tråden, syntes jeg!

I tillegg er det utrolig flott at det kan bli delt mye informasjon/erfaringer her inne. Det er godt å bli ennå mer opplyst og bevisst på temaer vi kan få øynene mer opp for/bli mer klar over.

Oppfordring til alle som kommer inn hit: start tråder, la oss få forumet opp til det som det tidligere var!

Mye av grunnen til at forumet har "dødd" en del ut, tror jeg, nattfuglen, at dessverre har sammenheng med den ekle provokatøren som skrev mange innlegg i sin tid her inne. Det har nok skapt en frykt/mistillit blant flere. Etter hva jeg har sett, er denne personen nå forduftet. Det er svært bra! Uansett bør vi ikke la oss gi etter for motbøren han (hun?) kastet på oss her inne. Men som sagt vedkommende er nok borte for godt nå, og vi kan trygt folde oss betydelig ut her inne på godt og vondt.

Mvh

Annonse

Så godt å høre at det er flere som savner diskusjoner og meningsutvekslinger her inne. La oss få fart på forumet igjen! Og la oss blåse i de som tar alt opp i verste mening og må plukke fra hverandre alt og ingenting. Vi må tåle ulike meninger og syn på saker og ting, men trakkassering og skittkasting er selvsagt ingen av oss tjent med. Og dukker det opp folk igjen som bare er her inne for å provosere og krangle, får vi overse vedkommende.

Da vi startet adopsjonprosessen i 2005, ble vi tipset om denne siden av noen bekjente som hadde adoptert. Jeg tror av jeg "kom inn" i en litt hissig tid med personer som var ute etter å hisse opp stemningen. Som ny adoptant var jeg ute etter alt jeg kom over av stoff om adopsjon og jeg ble regelrett vettaskremt:-) over stemningen på denne siden. Det førte til at jeg dessverre aldri ble fortrolig her inne og valgt heller fub hvor det var mye roligere. Jeg er innom her å leser litt med jevne mellomrom, men skriver vanligvis aldri her. Men, jeg vil gjerne delta hvis det går å diskutere adopsjon uten at man blir regelrett angrepet :-)

Jeg er heller aldri her inn mer. Mye grunnet den til tider hissige stemningen som stadig er på dette forumet. Vi startet vår første adopsjon i 2003, og da var det et forum hvor du kunne få råd, støtte og veiledning hvis du hadde behov for det. Jeg har forsøkt å ta opp et problem, men jeg ble regelrett "trakasert" av enkelte dolere, og valgte da å ikke være aktiv her i det hele tatt. Veldig synd at det skal være slik. Dette skulle vært et forum hvor vi som har eller skal adoptere skulle kunne føle oss velkommen og bli tatt på alvor mener nå jeg. Hilsen en som IKKE er spesielt hårsår eller en kjerring.

Annonse

Gjest ei som fremdeles er her

Ingen tørr å skrive noe som helst... Det blir sikkert tatt ille opp av noen samma hva.

Men sånn er det jo på alle fora her inne. Det skjer vel ikke at man ikke får en eller annen ufin/ironisk/motvillig kommentar. Hvorfor tåler vi det så mye dårligere her inne?

Det har jeg lurt på mange ganger.

Kanskje fordi det føles så personlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...