Sofline Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, og det lukter dritt!! Æsj! Hvorfor skal ikke jeg få bruke parfyme? Eller vaskemidler med parfyme fordi at en eller annen er allergisk? Jeg har ei venninne som er hyperallergisk mot hest jeg. Om hun skulle bli sittende på bussen i et sete hvor personen på setet foran nettopp har vært og ridd så blir hun drit-tett! Skal vi som ikke er allergikere kvitte oss med alt fordi NOEN er allergikere? Har selv et barn med astma, men han har ingen allergier, så vi trenger ikke å tenke på det. Og har også ei venninne som sagt som har hard asma og masse allergier. Hun mener iallefall at det er hun selv som må passe seg, og ikke andre! Hvis du har et barn som har astma, synes jeg det er rart at du ikke vet at h*n er i større fare for å utvikle allergier enn andre barn. De færreste er født allergiske. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299537-til-alle-som-sier-de-vil-ta-hensyn/page/2/#findComment-2434361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.