Gå til innhold

Oppkast, diaré i går

Anbefalte innlegg

Gjest helt frisk i dag

Minstemann var syk med oppkast og diaré i tre timer i går (11-14), vips så var det over... Drakk bare vann og litt eplemost i går, var slapp, sov godt i natt og er frisk som en fisk i dag. trapper gradvis opp med kjeks og loff, holder fint på maten og har hatt en liten normal avføring. Så dette går veldig greit. Har avlyst besøket vi skulle på i dag og tar en rolig dag hjemme.

Spm er når er han fri for smitte? Når kan han være sammen med andre? Helt konkret dag og klokkeslett trenger jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299583-oppkast-diar%C3%A9-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest moren til jente på fem

Det vet jeg egentlig ikke men jeg vet at om noen av de ansatte på syke og aldersheimen her på stedet får omgangssyke så må de vente med å komme på jobb til det har gått 48 timer.

Men det er kun innen helsevesenet at jeg har hørt om denne regelen om tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...