Gå til innhold

Spreke unger - og sprek mamma!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er godt å komme seg ut ja! De dagene vi bare er inne, blir litt for mye turbo her i huset. Skal egentlig ekstremt dårlig vær til for at vi ikke er utenfor døra....

Vi kom oss ikke ut idag, men fikk en tur på bowlig. Jeg syns det er helt grusomt å være inne en hel dag, men dagen i dag gikk veldig fort. Vips så var det barneTV...

AneM1365380603

Hei, AneM. Har fått mailen din - og skrev tilbake, men mailen vil ikke mottas av din server.... Så den ligger nå i utboksen min og stamper.....

Jeg tok en test og sendte mail til meg selv. Det gikk helt fint, så da får jeg bare vente på din :o)

Jeg tok en test og sendte mail til meg selv. Det gikk helt fint, så da får jeg bare vente på din :o)

Æsj - du må visst vente lenge. Jeg sendte en mail fra hjemmemailen til jobbmailen, og den ville heller ikke ut fra utboksen :-(

Kjipt. Men hvis det ikke går, skal jeg sende deg svar fra jobbmailen i morgen.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...