Gå til innhold

barnerom 2.

Anbefalte innlegg

uvitende......!

har dere barna deres på samme rom? i så fall, når fekk de det?

Vi har et gammelt hus, noe som gjør at når man skal inn på det ene barnerommet må man først gå gjennom et rom.

Vi tenkte at vi skulle flytte knerten inn på det første rommet, siden storesøster har det innerste rommet (noen som forstår?)

(dette medfører jo at storesøster må gå gjennom knerten sitt rom for å komme inn på rommet sitt)

Når ville dere gjort det?

Storesøster er 3 år, og knerten er 6 mnd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299629-barnerom-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mens de er så små så ville jeg ha tatt et rom til soverom (uten for mye leker og støv etc), og det andre rommet til lekerom. Våre barn på 8 og 5 år deler fremdeles soverom, men har en lekestue hvor de tilbringer mye av sin våkne tid. Nå er 8-åringen vår allergisk og har astma, og derfor synes jeg det er greit med et soverom som er lett å holde rent uten for mye leker som har en tendens til å samle støv.

8-åringen har i det siste ytret ønske om "eget rom" fordi venninna hennes nettopp fikk det, men så lenge du har så små barn ville jeg ha gjort det slik.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299629-barnerom-2/#findComment-2424021
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...