Gå til innhold

våt truse


finarn2001

Anbefalte innlegg

jeg er en gutt på 25 som lenge har hatt problem med att jeg merker att jeg blir sår på hver side av pungen.da min truse har blitt rå av urin ikke mye men det plager meg.har ikke sammenheng med toalett besøk hender like gjerne om dagen som natten.ofte plaget med løs avføring men ikke samtidlig men vet ikke om det har noe sammenheng.ikke hatt svie eller noe sånt heller.merker det ikke før jeg alerede har blitt skikkelig sår.hvem skal jeg evt. ta kontakt med.det ble såvidt nevnt hos min lege men fikk veldig dårlig respons.han overså problemet.så hvor skal jeg henvende meg.urolog eller noe sånt,men vill hels slippe og gå via min faste lege med det.han er veldig flink ellers.kan jeg kontakte urolog direkte eller må jeg ha rekvisisjon.plagene er ikke ofte men plagsome når det skjer.finner ingen sammenheng selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siri Harket, uroterapeut

Til finarn2001Jeg forstår av det du skriver at du er litt i tvil hvor du kan få hjelp. Det jeg kan si er at det er viktig at du går på toalettet jevnt fordelt på dagen. Dersom man går å holder seg lenge, dvs at det går mange timer mellom hvert dobesøk så kan det bli litt lekkasje, uten at det merkes.Ellers så vil jeg anbefale deg å stille spørsmålet ditt til urologen som svarer på forum om urinveiene her på doktoronline. Han kan kanskje si noe om hva du skal gjøre videre. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...