Gjest gomle Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Tenkte å se den i morgen, men så har jeg hørt noen si at den var gørrkjedelig. Har noen sett den? Er den bra? Den fikk jo så god kritikk. 0 Siter
adelie Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Den er bra. Men det er ikke action. Kanskje ikke for gutter som er tøffe i trynet, men den er utrolig god faktisk. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Jeg syns den var kjedelig.. 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Den er bra. Men det er ikke action. Kanskje ikke for gutter som er tøffe i trynet, men den er utrolig god faktisk. Syns den var alt for lang og kjedelig. 0 Siter
adelie Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Syns den var alt for lang og kjedelig. Spørs hvaslags innstilling man har, hva man forventer seg. Man må ha god tid. Hun unge hovedrolleinnehaveren spilte supert, og det var et gripende om enn et stillferdig drama. high quality. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Jeg så den i går. Det er en fin film. Ingen actionfilm, men en dramafilm med ganske rolige sceneskifter. Jeg liker forresten britisk film sånn rent generelt også. Hun som satt ved siden av meg i kinomørket snufset og gråt seg gjennom filmen. Jeg synes ikke den var så trist, men til ettertanke, absolutt. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Gledet meg til å se den. Elsker gode dramafilmer. Dette var ikke en god dramafilm. Fatter ikke hvorfor den har fått så god kritikk. 0 Siter
Gjest indre versus ytre Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Det var en sterk, tankevekkende og trist film. Synd hvis noen er så action-orientert at de ikke klarer å ta til seg psykologiske filmer. 0 Siter
Gjest cit Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har sett den og synes den var veldig god enda jeg er mann. Hovedtemaet er et eksempel på hvordan menneskers liv kan bli påvirket av at tilgivelse/unnskyldning ikke kommer i tide. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.