Gå til innhold

Fru Pigalopp og juleposten - hvem søkte denne?

Anbefalte innlegg

Mener å huske at det var noen her inne som var på jakt etter boka "Fru Pigalopp og juleposten" (altså ikke "Juleposten skal fram, Fru Pigalopp!") av Bjørn Rønningen. Jeg har fått tak i boka i dag ved en tilfeldighet, hvis du fremdeles er her og er interessert i den så kontakt meg.

[email protected]

Fortsetter under...

Tusen takk, men det er ikke den DOL'eren jeg tenker på. For jeg er temmelig sikker på at det var boka (ikke lydboka) det var snakk om og at det ble presisert hvilken utgave det var snakk om. Men takker! :o)

Tusen takk, men det er ikke den DOL'eren jeg tenker på. For jeg er temmelig sikker på at det var boka (ikke lydboka) det var snakk om og at det ble presisert hvilken utgave det var snakk om. Men takker! :o)

Dessuten er det ikke sikkert det hadde vært like aktuelt etter 7 år...

Annonse

Dessuten er det ikke sikkert det hadde vært like aktuelt etter 7 år...

Så vittig å dumpe inn i DOL i 2002.....

her var det mange gamle kjære nick. Skrollet meg gjennom mange dager, men fant ikke et eneste av mine innlegg der. Jeg må ha vært temmelig passiv da - eller så var det i perioden da vi ikke hadde internett hjemme....

Mange innlegg om Søviknessaken, Mette Marit & Håkon, Märtha og Ari......

Antakelig ikke, siden du husker det såpass godt. Men den etterlysningen som erin søkte fram for deg vedr. lydboka, er over 7 år gammel.

Men det var ikke lydboktråden jeg mente, men en bok-tråd. :o) Muligens den som Kalevala viser til, men jeg får bare satse på at vedkommende ser denne tråden og kontakter meg. Ellers beholder jeg gjerne boka selv jeg. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...