Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er masse ute, enten på tur med pølse på termos/grilling, eller i slalomen, eller vi går på skøyter. Eller vi er på shopping, eller bading... Vi har med andre ord ingen "faste" ting, men vi prøver å gjøre noe _sammen_, alle 5, iallefall.

Gjest trolline

spørs ..hvor dere bor da!

Ett tips er: å gå på stranden og plukke masse forskjellige Skjell og sneglehus.Vaske de rene...la de ligge litt i Klorin,så lukta går ut.Finn noen treplanker med forskjellig Form...eller kjøp ferdige trebokser ...isoporkranser o.s.v. En Limpistol må til...fåes kjøpt i Hobbybutikk ...og vips! Så kan Barna lage masse morsomt! Har nylig hatt det gøy med en 4 åring og jente på 11 år :0)

Vi har gått på ski hver helg i vinter med den yngste.Den mellomste har netopp fjernet gips fra armen og er på fjellet nå. Den eldste er 17 og lever sitt eget liv.

Ellers er vi på besøk hos venner eller søsken, på cafe, på kino osv.osv.

Sist helg så slik ut: Første skifri helg med. Dro til nabolandet og sjekket at alt var bra med seilbåten. Søndag besøkte vi venner.

Snaxy jobber annenhver helg, så vi gjør ofte typiske helgeting i uka.

I går var vi i sørlandsbadet, det var helt topp!

Vi går mye på skauen, griller eller har med niste.

Svømmehallen besøker vi også, eller dyreparken.

Vi har en stor grilltønne utenfor, og den bruker vi flittig.

Spesielt om vi har litt for dårlig tid til lang tur...

Vi treffer venner, og reiser gjerne på hytte turer.

En tur på senteret og Mc Donals, shoppe litt.. :0)

Mye av tiden vår tilbringer vi med dyrene, så blir mye fot turer.

Er ikke så viktig hva vi finner på, men at vi er sammen som en familie.

Så er vi opptatt av kjæreste tiden vår, så vi tar oss ofte en tur ut alen også! :0)

Gjest ViViola

Helgene våre varierer veldig mye. Før jobbet jeg ofte i helgene, nå jobber pappan ca hver andre helg.

De helgene vi begge er hjemme, gjør vi noe sammen alle 4. Om vinteren er vi mye på ski, både bortoverski og nedoverski. Vi bor inntil skogen, og har kilometervis av terreng å ta av, det er veldig deilig.

Helgene jeg er alene med ungene bruker vi ofte til å få besøk, reise på besøk eller så gjør vi noe hyggelig hjemme. Jeg er ikke så flink til å ta med begge på f.eks. slalom, det er for stort nivåsprik på jentene mine til at det vil fungere. Den eldste klarer seg ikke alene, og den minste må ha mye hjelp. Men det hender seg vi tar en tur på beina eller på bortoverski, det fikser vi greit.

Vi ser også at opplegget med besøk av/til venner har blitt en stadig større del av ungenes hverdag, så det har tatt seg opp betraktelig de siste månedene.

Ingenting fast, altså, men vi prøver å gjøre noe sammen.

Annonse

Vi prøver å ta en tur på ski ihvertfall en av dagene i helga (helst alpint)

Så må vi en tur på butikken på lørdagen, en tur innom oldemor, en av ungene vil på besøk eller ha besøk av en venn, vi må gjøre litt husarbeide, se litt sport på tv, lese litt bok, øve litt piano og trompet etc.

Ikke noe problem å fylle tida ihvertfall ;-)

Sover lenge og spiser lange frokoster ;)

Vi liker godt å være hjemme og inne og slappe av alle sammen - lese, synge og spille og danse, høre musikk, se film, prate, prate, prate, tegne og male. Men ellers er det kjekt med skiturer, kino, svømmehall, bowle, besøke venner, gå på museum, utstillinger, konsert og teater og forskjellige andre arrangementer her vi bor. Enten en gjør mye eller lite tror jeg det er viktig å finne den pulsen i tilværelsen en trives med og som en trenger for å fungere.

Tja, det varierer jo veldig da.

Noen ganger drar vi ut på tur, men det er absolutt væravhengig. Ofte er vi hos mine svigerforeldre på søndag. Da er vi der fra rundt 12 og til rundt 17. Spiser middag og drikker kaffe. Ofte er ungene, i alle fall, ute en tur.

Rett som det er drar vi på kafebesøk sammen med noen nabofamilier. Dette blir på lørdagen da. Koselig det også.

Handling blir det som regel på lørdagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...