Gjest reagerer på det Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Det er for tidlig å lære så mye! Analsex visste jeg ikke noe om før i voksen alder, og jeg syne det er altfor tidlig ja! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Dette minner meg om da niesen min var ti år og helsesøster var i klassen hennes. Helsesøster snakket om samleie, og en av elevene rakk opp hånden og spurte om det var sånn det var når man bodde i leilighet i byen... Husker jeg var ganske stor (kanskje nesten voksen) da jeg på en film så at det ikke var nødvendig å ligge i en dobbeltseng for å ha sex..... *LOL* 0 Siter
PieLill Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Dette minner meg om da niesen min var ti år og helsesøster var i klassen hennes. Helsesøster snakket om samleie, og en av elevene rakk opp hånden og spurte om det var sånn det var når man bodde i leilighet i byen... ;-) mvh 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Uff, dette synes jeg ble litt for mye av det gode () 10-åringer bør lære om seksualitet i forhold til alderen. Synes det er greit at de lærer om onani, at det er greit og godt. Frekvens synes jeg absolutt man bør avstå fra å snakke om. Analsex synes jeg ikke hører hjemme i seksualundervisningen på grunnskolen i det hele tatt. Dette er noe man evt. kan utforske som tilnærmet voksen, siden det krever gode kunnskaper for å få det til. Da jeg gikk i 5. klasse lærte vi om menstruasjon og om forskjellene på gutter og jenter. Vi var vel også innom forplantningen. I 7. klasse lærte vi mer om dette. Det ble også snakket om onani da, og om prevensjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.