Gå til innhold

brystbetennelse


massi

Anbefalte innlegg

Hei!

Min venninde har en sønn på litt over en måned. Hun har nå antagelig fått brystbetennels for tredje gang. Er det noen som har noe gode råd til henne.

På forhånd takk!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære massi. For at din venninde skal få best mulig hjelp er det viktig at hun selv kommuniserer direkte i forumet eller med en i helsevesenet. Da kan hun selv svare på spørsmål og gi informasjon om årsaker som har bidratt til problemet. Det er viktig å stille riktig diagnose for å få riktig hjelp. Når du sier brystbetennelse, hva er symptomene? Har hun tidligere vært behandlet? Har hun tidligere vært sår og har hatt sprekker på brystknoppen så kan dette være en bakteriell brystbetennelse. Har hun ikke vært sår, så kan det du kaller brystbetennelse være tilstoppede melkeganger. Dette kan videreutvikle seg til å bli en ikke bakteriell infeksjon. Det beste rådet er derfor at hun selv oppsøker hjelp og får direkte svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha tatt kontakt med en kompetent homeøpat, eller: jeg gjorde det da jeg hadde brystbetennelse, og slapp dermed antibiotika. Han man hatt mange slike kurer burde man HVERTFALL prøve alternativt... Men ring og snakk med terapeuten på forhånd, om h*n tror at h*n kan hjelpe henne!

Hils og ønsk god bedring...:-)

(Det er skikkelig vondt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...