Gå til innhold

skuddsikker skolesekk

Anbefalte innlegg

Ja, da har de kommet, og selges på nettbutikk i norge. Jeg ser for meg foreldre som skal ut å kjøpe sekk til skolestart...ungene får ikke velge, sånn er det bare? Jeg synes det er trist. Selvfølgelig også bra at de nå finnes. Men vi foreldre vil jo beskytte barna våre, blir vi dårlige foreldre eller får dårlig samvittighet dersom vi ikke kjøper denne sekken? Dette er det som slår meg når jeg leser dette

http://www.nettavisen.no/innenriks/article1623943.ece

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300067-skuddsikker-skolesekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aliza1365380759

Jeg synes kanskje det blir litt voldsomt jeg..Er verden virkelig blitt så gal..

På en annen side, sikkert veldig greit med det kameraet når de blir 14-15år.. ;0)

Spørs om ikke 14-15-åringen blir mistenksom når mor kommer hjem med ny ole brum-bamse i gave til husets fjortis ;)

På en annen side, sikkert veldig greit med det kameraet når de blir 14-15år.. ;0)

Enig med deg - tror det er et par andre ting jeg skal gjøre forsøk på å sikre han mot når han blir 15 i grunnen! ;)

Akkurat det med kameraet kan vel være fint for dem som har en mistanke om noe med barn, barnevernet kanskje?

Annonse

Gjest klaymen

De selger ikke skuddsikre vester med Disney-motiver også da? For ikke å snakke om videreutviklede inne-hjelmer?

Jaja, kjøp den som vil. De er jo akkurat like bløte på forsiden fordi om de har skuddsikker sekk på baksiden da. Barna altså. Hvis det ikke blir en ny trend: ha to sekker, en foran og en bak. ;-)

De selger ikke skuddsikre vester med Disney-motiver også da? For ikke å snakke om videreutviklede inne-hjelmer?

Jaja, kjøp den som vil. De er jo akkurat like bløte på forsiden fordi om de har skuddsikker sekk på baksiden da. Barna altså. Hvis det ikke blir en ny trend: ha to sekker, en foran og en bak. ;-)

Du skal se det i fremtiden kommer sekk på vest. Altså sydd sammen som en vestsekk ;)

Vi bor i den skumle storbyen Oslo, riktignok ikke i sentrum. Jeg har klart å få datteren min velberget gjennom barndommen uten rustning, skjult kamera eller skuddsikker overlevelsesdrakt. Hun blir 18 om et halvt år.

Det er MYE større risiko for at barna skal bli overkjørt på skoleveien, få en varig skade under lek eller idrett, eller en farlig sykdom, enn for at de skal komme ut for en skytedrama. Heldigvis.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...