Gå til innhold

Voksenmat i barnebursdag - litt hjelp, please...

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola

Ingen fare. Det er overkommelig. Og du kan jo teste det ut en dag bare til familien først. Helt grei hverdagskost:-)

Jepp, tenkte det. Har laget et word-dokument med gode tips nå, og overskriften for dette er "Speak-gryte - for dummies".

:-)

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

13

• morsan

12

• Glimtipper

5

• Speak

4

Mest aktive i denne tråden

Siden Glimtipper har gitt meg troen på mine gryterettevner, så går jeg nok for hennes kyllingforslag. Med flyflys osteboller som selskap (dersom de kan serveres kalde, det har jeg nemlig aldri prøvd, men jeg må lage dem fredag kveld for å rekke det). Og salat attåt.

Trur eg.

Har også veldig lyst til å prøve flyflys paprikakylling, men den har vel i overkant stort innslag av veldig mye farger for denne anledningen...

Og kyllingsuppe - mmmm...!

Mmm, høres veldig godt ut :)

Vil tro at ostebollene kan serveres kalde. Hvis ikke kan de jo få seg et par minutter i ovnen på svak varme bare for å få en liten lunk .

Lykke til :)

Gjest ViViola

Mmm, høres veldig godt ut :)

Vil tro at ostebollene kan serveres kalde. Hvis ikke kan de jo få seg et par minutter i ovnen på svak varme bare for å få en liten lunk .

Lykke til :)

Ja, det har du nok rett i, så lenge de er tint på forhånd (eller aldri frosset, kanskje).

Satser på at dette blir knæsj, jeg, og går det åt skogen så får'n regne det som erfaring. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...