morsan Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 En ting jeg ikke anbefaler er Madame Tussauds. Det var selvfølgelig det vi ville se da vi var i London, og sjelden har jeg vel vært så skuffet. For det første koster det en liten formue å gå inn der, og for å se hva - vokskopier av kjendiser!! Noen av dem temmelig dårlige kopier til og med - Madonna var ikke engang gjenkjennelig!! Så bruk heller tiden til noe annet:-) ''En ting jeg ikke anbefaler er Madame Tussauds. '' Enig, selv om jeg bare har vært der i 1981 og mye kan ha vært forandret siden den gang! ;-) Men jeg har sett mini-voksmuseer andre steder også, og voksfigurer ain't my bag, baby, for å si det med Austin Powers! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Hehe, shitseeing bør jeg kanskje få med meg neste gang jeg er i London *ha ha ha* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Har ikke vært der, men skal jeg dit engang blir det shoppe, shoppe og shoppe ;0) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 * s i g h t s e e i n g * Takk ) skal prøve å huske dette ordet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.